Pazartesi, Kasım 28, 2011

Kumaş Boyama Deneme Bir - Ki...


Bu yıl iki kursa yazıldım. İsmekliyim artık :) biri mefruşat diğeri kumaş boyama...

Kumaş boyamaya aşırı ilgim olmasına rağmen çok az icraatım oldu. İlki 3 güncük gidebildiğim bi kurs idi. Tam fırça tutmayı öğrendim ayrılmak zorunda kaldım. Sonra kendim İsmek sergilerinden aldığım haz ve gazla evde deneme kararı alıp bi örtü yaptım. Buyrun bi TIK...
Hiç sergilerdekilere benzemedi tabi :(

Şimdi işi uzman eller yardımı ile daha güzel yerlere taşıyacağım inşallah...

Evvvet! İşteee deneme 1!!! Tepsi örtüsü. İlk olmasına rağmen hocamdan iyi not aldım :)http://www.blogger.com/img/blank.gif



Vee deneme 2!!! Hocam 'nazlı istersen bunu takım yap' dediii...



Elbette ki devamı yakındaaa!!!

Haaa birde Esin ile bi denememiz vardı ona da bi tık!
Uzun zaman portmantomu süsledi. Hani şu bende ilginç anısı olan portmanto :( TıK-TıK..

4 yorum :

Serra dedi ki...

Senin elin yatkin, ilk denemelerin bile ne guzel olmus; bundan sornakiler nasil olcak bekliyorum, cok cok yap. :)

mihrimah dedi ki...

çok şık olmuşlar ellerine sağlık .insanın üretmesi gibi harika birşey yok bence.sevgiler

NuR dedi ki...

Sevgili Nazlı, çok şık, bittiğinde nasıl güzel olacak, şimdiden belli oluyor. Eline sağlık, kolay gelsin:)
Sevgiyle kal

Rengarenk dantel dedi ki...

serra, mihrimah ve nur çok teşekkür ederim ama macera uzun sürmedi :( kurstan lüleburgaza taşınmam sebebi ile ayrıldım ::( kendi çabalarımla ilerlemeye çalışacağım :)