Pazartesi, Temmuz 16, 2007

Oktay Usta Önlüğü Ve Kepi


DAHA FAZLA ÖNLÜK VE EN YENİ MODELLER İÇİN TIKLAYINIZ...
Ürünleri yakından görmek ve ya satın almak isteyenler;
E-MAIL : rengarenkdantel@gmail.com
FACEBOOK
TURKEY Store
ETSY Store
LuuLLa Store
DaWanda Store
Adreslerinden ulaşabilrisiniz.
------------------------------------------
Oktay Usta Önlüğü Ve Kepi...
Aslında tam olarak öyle de denemez, çünkü Oktay ustanın önlükleri nakış işlemeli değil ama cicili bicili. Beni çekende bu cici bici oldu zaten ilk başta. Önlük tamam da ( evdeki mevcut önlük üzerinden bi kalıp çıkardım ) kep nasıl olacaktı. Hiç bir Burda dergimde böyle yada benzeri bi kalıp yoktu hem ne gezer ? Netten araştırdım YOK! Ne yapsam ne etsem derken kendi kendime küçük denemeler yaptım, yeri geldi kağıtla yeri geldi bez parçalarıya. Ama başardım. Yine de bi onay almam gerekiyordu. Daha önceden tecrubesi olan teyzeme ( kızının çeyizinde yapmıştı da ) teyzelerin bi tanesine ( böyle diyomda bende 3 teyze var diğerleri kıskanmasın hepsi benim için teyzelerin bitanesidir ) anlattım O'na, O'da öyle de olur böylede ( anlatımlarda paylaşacağım önerisini ) Ama ben kendi denediğimi yaptım o kadar düşünme-emek boşa gitmesin değilmi?
Bir yandan resimlerede bakalım...



Tam takım ...

Çok severek takip ettiğim ( programını, blogunu, kitap hatta gazete eklerini bile ) Oktay ustanın önlüklerine benim gibi bi çok kişi hayran, blogunda bu tür yorumlara rastlamak mümkün. İlk gördüğüm andan beri yapmayı düşünüyordum...



Bir başka zeminde KEP...

Tamam, yapacam da kim takacak? Sanki evdemi duruyosun? Bi hafta sonu için değermi? derken son zamanlarda mutfakta hayli vakit geçirerek dikkatimi celbeden ( ben onun yaşında mutfağa bi su alamaya giderdim -pek hoşlanan biri değildim evin o bölümünden-) en küçük kardeşim Esin'e yapayım dedim. O'na sadece önlük değil pasta malzemeleriyle bir de takım çantası düzeceğiz :)



Yine uzun zamandır denemek için heveslendiğim elde aplike işini de bu çalışmada yapmayı başardım. Netten araştırarak yapımını öğrendiğim bi teknik daha oldu yine ( bi de acele ettiğim kurdele işi kaldı deneyeceğim ). Ah internet iyiki varsın Allah eksikliğini göstertmesin bize :)

Hasılı esin'e götürdüğümde pazar günüydü ve o pazar beykozda annemlerin bahçeye gidiyorduk. Aslında önlükte bir-iki rütuş vardı ama Esin'in tepkisini merak ettiğim için ( tepki kötü de olabilirdi o pembe renkten hoşlanmaz ama elimde en canlı renk o idi, ayrııca nakışlı şeylerlerde arası yoktur ama çiçeğin bombeli olması hoşunamı gitti ne sevip çimdikleyip durdu :) ) daha fazla dayanamadım ve götürdüm verdim. E beğendi tabi. Bi tek o değil ogün gelen diğer misafirlerde beğendi. Aman bende bi keflendim sormayın getsin :) Siparişte aldım dün düğünü olan ve ne yazıkki Australia'ya bi kız daha yolladığımız Melek'ciğime ( gitmeden yetiştirebilirim inşallah ) yapacağım. Birde akrabamızda sevdiğim yengelerimden olan Melek yengemin güzel kızına yapacağım, tabi Havva'da var, aman Esra seni unuturmuyum hatta Esma'mada mı yapsam :) Amaan 1 senede anca biter bunlar yaa...


Resimler için aslında özür dilemem gerek. İstediğim gibi güzel olmadılar hele alttaki yakın çekimler FiYaSkO. Ama sizi daha fazla merakta komamak için acele ile çekip yayınlayayım dedim. Daha net fotoğraflarını çektiğim zaman değiştireceğim bu kötülerle güzellerin yerini...

Şekil 1...

Şekil 2...

Şekil 3...

Şekil 4...

Şekil 5


BENZERLERİNDEN SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ

14 yorum :

Adsız dedi ki...

Canım ablacım cidden coq begendım ... Biliyosun begenmedıgım bise olsa anında solerim cekinmem...Coq dusuncelisin benım ıcın bole bıse yapacagın aklıma gelmezdi..Hayatımda ilk defa bırısı ellerıyle yaptıgı bi hediye verdi bana...Hedıyeyı gectim her zaman yanımda ,bana destek olman ,sana geldigimde dha ne kdr guzel vakit gecirebılirz diye verdıgın cabalar gormuyorum sanma coq ii bi ablasın...Bu iyiligin sadece bana karsı deil aslında herkese karsi pamuq kalplisin...Bi mutfaq onlugunden fazlası aslında bu hedıye...Degeri kıyaslanamaz yanı hıcbıseyle..Sanırım hayatında coq sewdıgın ınsanlar bole bıseler yapinca hedıye baska bı boyuta tasinio...Coq tesukkur ederim sana...Coq memnun oldum ictenlikle soyluorm...Her zaman en guzel ne varsa yanında olsun ablacim...En guzeli sen hakediosun....

Rengarenk dantel dedi ki...

walla gözlerim dolu dolu oldu, küçükkende duygu yüklü yazardın direk söylemez de mektup yazardın. yarım yamalak yazınla o zmanlar daha ilkokul 2 - 3 falandı. şimdi kelimeleri öyle etkileyici kullanmışınki duygulanmamk elde değil. söz bi tane daha yapacam ama bu seferki tarzın olacak :)..
yazdıklarının karşılığında inan kelime bulupta cümle kuramıyorum. seni çok seviyorum... herşeyin en iyisine layıksın...

Adsız dedi ki...

bugun ben coq modumdaım sanırım o yuzden bole oldu ...bı insana sewgımı klasık anlatmaq ıstemıorm sanırım o yuzden bole oluoo...neyse tesekkurler yenıden....

Esin

Serra dedi ki...

ayy ben yerim bu seker takimi. Liste uzun ama bir yerlerine beni da katsak? Saka saka, sagolsun avustralyadaki teyzem de dikisi sever, o da bize ustunde ariciklar olan cok sevimli benzer bir kumastan dikip gondermisti sagolsun, arada bir kullaniyorum.

Rengarenk dantel dedi ki...

serracım aldım senide listeye. seneye gelirsen türkiyeye alırsın hediyeni...
yok sa yok :)

incikboncuk dedi ki...

Ay cok güzel güzel olmuş, rengine bayıldım. Hep beyaz olacak değil ya :)

Ellerine sağlık

nagice dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuş

Adsız dedi ki...

slm millet ben KARGA:) ayyyyyy şimdi ağlıcam sizi sevgi pıtırcıkları:)altı üstü bi önlük yaw ammada dramatize etmişsiniz ha ağlıcaktım nerdeyse:D şimdi bunları dedim ya kıskançlıkla suçlanırım:)sanada yaparım hee dediğini duyar gibiyim abla:Dyapıcaksın zaten hele bi yapmada gör bak ne oluyo :)))
HaVvA(karga)

Adsız dedi ki...

nazli abla ben havva hani esranin eltisi havva valla simdi gordum onluk ve sapkayi hic kacisin yok kesin istiyorum acikliyorumki kim oldugumu yanlis anlayip kardesin havva'ya yapma hehehe optum gercekten cok basarilisin basarilarinin devamini dilerim en azindan bizim onlukle sapkayi yapana kadar ok ;)

Adsız dedi ki...

oktay usta önlüklerinden ve kepinden bana yollarmısınız lütfen
adres:öz fulya optik
atatürk bulvarı 16/a belediye karşısı çankırı tel:03762121783

Adsız dedi ki...

size nasıl ulaşabiliriz?? cok güzel bu önlük eşlinize sağlık bayıldım

Rengarenk dantel dedi ki...

beğenmenize sevindim.
bana önce eposta ile ulaşabilirsiniz...

rengarenkdantel@gmail.com

Adsız dedi ki...

lütfen nasıl yaptıgımızı anlatırmısınız özellıkle kepın bende bır ıkı deneme yaptım sızınkı gıbı olmadı zahmet olmazsa sımdıden teşekkürler

Rengarenk dantel dedi ki...

sıraya aldım elimden geldiğince kısa zamanda yapıp yayımlarım...