Perşembe, Nisan 22, 2010

Kurdele Nakışlı Havlu


Sevgili kuzen, diye başlardım ama kuzen o kadar yoğunki bu posttu değil görmek bilgisayarın bulunduğu odaya bile uğrayamıyordur. Kuzencim Allah kolaylık versin, gelinliğinin mükemmel olacağına eminim e terzi sen olunca :)
Neyse, çeyizinin en nadide parçası olacak olan havlunu bitirdim cicim, güle güle kullan...



Beğendin inşallah, zaten başka şansın yok ya beğencen ya çok beğencen...



Kullandığım malzemeler:
25 mm janjanlı pilise kurdele, pembe( 2 metre )
7 mm düz ipek kudele, pembe ( 5 metre )
4 mm batik ipek kurdele, yeşil( 4 metre )
4 mm düz ipek kurdele, kahve ( 3 metre )
16 mm dark light telli kurdele, yeşil ( 50 cm )
Pembe ebruli brezilya nakışı ipi,
Yeşil ebruli brezilya nakışı ipi,
Ve tohumcuklar...



Havlunun diğer yerlerini işlerken harcadığım vaktin iki katını harcadığım tohum işi yakından. Bu örnekten bi çok havlu yapmak istiyorum ancaaaaaak bu tohum işine bi çareeee...



Örneğin kaynağı Majestik KURDELEM dergisi 2. sayı. Örneği paftadan parşömene aktarıp, parşömenden de havluya aktardım. Ben örneğin ana çiçeğini ve renklerini farklı kullandım ama asıl hali ilede yapacağım yakında. Renkler yine farklı olabilir, beğemediğimden değil haaa dergideki renkler süper, önce elimdekileri kullanmak istediğimden...



Evet sevgili kuzen, çeyizindeki tek nadide parçanın sadece bu havlu olmaması için çaba sarfedeceğim söz ( ukelaaaa dedın demııı ). Belki birde oktay usta önlüğünden gelir ha olur mu? Olur olur :)

BENZER ÜRÜN SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ

2 yorum :

Filiz dedi ki...

merhaba nazlı hanım
blogunuzu yeni keşfettim,yaptıklarınıza bayıldım özellikle de kurdele nakışları ilgimi çekti,ben de amatörce uğraşıyorum arada sırada.bana da beklerim..
sevgiler

nermin dedi ki...

kurdele nakısı havlu modelinize bayıldım..
Kurdele Modelleri ismek kurdele nakısı kursu