Perşembe, Haziran 07, 2007

İğne Oyası Havlu Kenarları

İğne oyası uzmanı halam yine ama bu sefer yeni modellerle bizimle. Halacım el emeği göz nuru cicilerini hep paylaşmıştır bizimle ona kocaman teşekkürler...

Örnekler hakkında halama sordum, O'da cevapladı...
- Halacım örnekleri nerden buldun?
- Kafadan attum.
- Atmasyon yani.
- Heee kizum oyle.
Not: Halam şiveden vazgeçemiyorda çok düzeltmeye çalışsada olmuyor işte. Ama herkes onu o şivesine bayılıyor :)



Bu örneğin uzaktan görünüşü...



Mavi denizin uzaktan görünüşü...



Maasumcukun uzaktan hali...

Bikaçı beraber :)

Kırmızı olan yakında çok yakında burada...
Ayrıca mideniz kaldıracak gibi ise size anlatımınıda yapabilirim yani, yorumlara bakıcam ona göre yapıcam...

15 yorum :

NAZLICA dedi ki...

Nazlıcığım halan sadece becerikli değil, yaratıcı da. Ellerinden öpüyorum onun bir de uydurmuş, bakarmısın. Ellerine, gözlerine sağlık. Kız halaya derler, öylesin değilmi? Sevgiler gönderiyorum.

Serra dedi ki...

Cok guzeller, keske ogrensem ama ben bunu yaparsam bende goz hic kalmaz. Butun gun bilgisayar basinda calis, evde gel biraz daha karsisinda otur, geri kalan vakitte de elisi yap derken kan canagi olmasina az kaldi. Harika otesi olmus, halanin eline ve de gozune saglik.

Admin dedi ki...

Sevgili Nazlicim cok cok guzeller, renkleri ve modelleri ile harika. Halaciginin ellerine gozlerine saglik, sana da bu guzellikleri bizlere tasidigin icin cook tesekkurler arkadasim.
Guzel bir haftasonu dilerim, sevgiyle kal...

ALLAME NİNE dedi ki...

Halanızın ellerunden opeyirum. Galiba benum hemşerum da...
Hepsi çok güzel. Kalbi selamlar...

Adsız dedi ki...

slm ben karga:D halacım bunları nası yapıyo uyduruyo bilmiyorum.kız halaya çekermiş derler ya bende en ufak bi benzeme yok valla:)aksine beceriksizin önde gideniyim:)aynı evde bulunmamıza rağmen benim hiç öyle bi havlum yok yaptırmıyom halama neden çünki ben onlara kıyıpta kullanamam :))hem zaten evlenmeyede hiç nietim yok
HaVvA

Adsız dedi ki...

EVET EVET SİZ Bİ ZAHMET YAPILIŞINI TARİF EDİN,ÇOK MERAK ETTİM VE ÖĞRENMEK İSTİYORUM.SEVGİLER

Adsız dedi ki...

slm
örnekler harika anlatımlarını sabırsızlıkla bekliyorum.
havlu aldım kurdele nakışını yaptım sıra iğne oyalı kenara geldi. dört gözle anlatımları bekliyorum.
ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

bu örnekler süperya inşallah bende yapmaya çalışicam gerçekten hepsi harika olmuşlar nazlıcım halanın ellerine sağlık en kısa zamanda yapılışını anlatın sabırsızlıkla bekliyorum

Adsız dedi ki...

orneklerınız berbat hıc hoslanmadık mumkunse benım orneklerı gondereyım

Rengarenk dantel dedi ki...

örnekleri hem beğenmeyip siteyi dolaşmana sevindim. ayrıca yorumun içinde sağol. senin örneklere çok ihtiyacımız olacak bekleriz...

Adsız dedi ki...

ablacım merhaba çok güzel örnekler yapılışını mümkünse yazarmısın

Adsız dedi ki...

evet modeller berbat ama yapanın iğnesine diyeceğim yok benim kadar olmasada.bendeki modelleri görseniz ağzınız açık kalır ama malesef yayımlıyamıyorum lütfen açılın biraz

Adsız dedi ki...

evet modeller berbat ama yapanın iğnesine diyeceğim yok benim kadar olmasada.bendeki modelleri görseniz ağzınız açık kalır ama malesef yayımlıyamıyorum lütfen açılın biraz

Rengarenk dantel dedi ki...

bizdenmi sana yer kalmadı açılın diosun. sanal alemde herkese yer var tutunabilirsen. meraktan öldüm senin işler nasılki sana bu yorumu yazdırttı...

aysen dedi ki...

iğne oyası havlu kenarılarınız çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık...
İğne Oyası Kursu İsmek İğne Oyası Kursu Arayanlar...