Perşembe, Şubat 15, 2007

Sevgililer Günü Hediyesi

Sevgililer günü fiyaskosu desek biz buna daha ii...

Dün sevgiler günüydü. Biz pek kutlamazdık sadece evlilik yıl dönümlerimizi kutlardık oda son üç senedir suyunu çekti.
Eşim bana bu sene sevgililer günü hediyesi aldı. Bende inanamadım ama aldı. Hemde öyle reklamlardaki gibi küçücükte değil kooos kocaman bi PORTMANTO :(((

-Bu ne? dedim
-Portmantooo dedi.
-Onu görüyorum, hediyen bu mu bana sevgililer günü için dedim.
-Evet zaten 8 senedir istemiyomuydun demezmi.
-İhmallikten 8 sene almadın bu günemi rastlattın, bilerekmi yaptın, NAAAAAAPTIIN ?

Bi kıyamet kopardımki ohhhh! Yok efendim ben karıma öyle küçücük hediyeler alammış ta benim karıma sevgim öyle minik değilmişte, böyle düşünmüş yaa. Beni bi porrtmanto kadar seviiimiş yaniiii. aaaaaay:(( ağlıycam şimciiii.

Hatırladıkça fenalaşıyom yaaaaa...

Zaten recimdeyim pisiko manyak olmişiim. oooohooo ııı ingaaaa!

Evlilik yıl dönümlerimizde ilk başlarda hediyeler geldi evet de son üç yıldır eskidikmi nooolduk almıyoo yaaaa! Ama nisan geliyo, zorlanda olsa aldırtacam görür o...

Neyse arkadaşlar ağlamaklı halim son cümlede öfkeye dönüştüğünden şimdi daha iyiyim merak etmeyin...

Herkese iyi hafta ortaları diliyorum :)

12 yorum :

candayımmm dedi ki...

alsa suç almasa suç kardeşim yaaa. adamcagız sevgisini öyle küçücük şeylerle ifade etmekten hoşlanmıyo anla da müsliman:)))enişteci,ğime laf yook!biz napalım sen portmantoda olsa bi hediye aldın ama ben ama beeeeeeeen ahhhh ahhhha:)))))))))

Adsız dedi ki...

olsun da ole olsun abla :)onu bulamıyanlarda var..

Nalan Kaplan dedi ki...

Nazlıcım güle güle kullan portmantonu :)) sen yinede olsun düşünmüş almış kocacım diyerek teselli bul bence.Malesef erkeklerin çoğu evlendikten sonra ince ve romantik düşüncelerden biraz uzaklaşıyorlar.

NAZLICA dedi ki...

Nazlıcığım, güleyimmi ağlayayımmı bilemedim valla.Şimdi ne diyeyim, evin eksiğini almış üstelik senin istediğin birşeymiş böyle düşünelim. Asla günün manasına uygun değil biliyorum ama biz kadınların beyninin farklı çalıştığı da bir gerçek. Kötü niyet yok, sakın üzülme.Birlikte bir hayatı paylaştığınız için birbirinize olan sevginizi kanıtlamışsınız, geri boş gerçekten. Sen de ona alma olsun bitsin değilmi? Çok öpüyorum, mutluluğunuz bir ömür boyu sürsün canım.

Unknown dedi ki...

Ahahahahahahahahahaah!
Canım quzim güle güle kullan. Senin kocayla benimkini aynı küpe koyup turşularını kuralım. Yo Yo cam bir kavonoza koyalım. Böylece dışardan nasıl göründüklerini görüp onlara gülebiliriz.
Ahahahahaha! Yaşasın kötülük.
Canım benim yaa. Sevgililer günü traş zaten boşver. Kocam söyledi ordan biliyom. Bize hergün sevgililer günüymüş. Bunu dedi ya yandı. Bize hergün sevgililer günü canım deyip her istediğimi aldırtabilirim. Ahahahah... Şaka bi yana Ben fazla takmıyom ya. He bu arada benimde yok portmantom. Bende 8 sene beklicemmi acep. Banyodaki havluluk koptu. 6 aydır onu taktıramadım portmantoyu düşünemiyom. Ya aslında bence bu bizden kaynaklanıyo quzi. Ben eype asla dırdırdır ekşimem bu konularda. Bir kere söylerim. Israrda etmem. Ondan bence.
Öpüyom seni kucuman kucuman

Serra dedi ki...

:)) Gecmis olsun.

Adsız dedi ki...

ha ha cok güldüm ya portmanto adam yarattıcı bir kere öyle deme sevgisi de küçük değil bak işte kanıtı bu:)

14 şubat kötü bişi alsan ayrı dert almasan ayrı dert

anti 14 şubat

incikboncuk dedi ki...

:))) ne desem bilemedim. Ama yanlız değil, emin ol.

manolya dedi ki...

Kizma ama çok güldüm. Sevgililer günü gerçekten de çok gereksiz birsey bence. Yine de INTIKAMMMM!!! diyorsan ev için veya kendin için istedigin büyük birsey bul, evlilik yildönümü için onu istedigini sürekli hatirlat. Sen de onun istedigi önemsiz birseyi alabilirsin yada. Neyse, bu adamcagiz geçenlerde senin sevdigin kalpli kurabiyelerden almamis miydi kahvalti için? Çok hos bir davranisti bence yani düsüncesiz biri degil ki...
Sevgiler

manolya dedi ki...

Bu arada kendi aldigin hediyenin ne oldugunu yazmamissin, merak ettim.

Meral dedi ki...

Merhaba Nazlıcım
Nedense aklımda bekar olduğun kalmış. Senin gibi şen şakrak neşe dolu pozitif enerji veren biri evli değildir herhalde diye düşünmüş de olabilir beynim otomatikman :-)
8 sene az zaman değil evliliklerde dönem dönem monotonlaşma rutinleşme olur ya. Ama bunu kırmak bizim elimizde.Eski günleri canlandırmak lazım di mi
Öpüyorum

Rengarenk dantel dedi ki...

green : sen karışma bakiiim :))

anonymous : Yani Esin, haklısın galiba...

Nalancım : eşim sanırım evlenmedende aynıydı :)))

Nazlıcım : gül gül ağlanacak bi durum yok :) evet evin eksiği ama acık vakitsiz oldu beee...

Çalıkuşu : cam kavonoz fikrine bayıldım bayldım. banyodaki havluluk 6 ay sürdüyse senin durumun benden acıklı be gülüm, işin iş :) portmanton 16 yılda sürebilir :)))

serrcım : Mercii canım :(( ...

Kayhan : anti 14 şubat :)))

İncik boncuk : bunu duyduğuma sevinmelimiyim onuda bilemedim. ama bi rahatlama oldu yani...

Manolya : bende öyle yapmayı düşünüyorum. şimdi bizi havaya uçurmak üzere yakaladığım ocağım ve artık hiç bir yanı sağlam kalamayan aspratörüm değişecek bi 8 sene beklelemk için yapabilirim evlilik yıldönümümüzde. yoksa bu hiç bişey almaz valla :)) en azından karlı çıkıyoz bu şekilde.İntikamımı aldım manolyacım portmantoyu duyunca zatii beynim işlemez hale geldi. aalamadım bişey valla yoksam alırdım yani :)

Meralcim : evliyim hemde sevgisini bi portmantoyla anlatan biriyle aaaaaınagaaaaa ;(

Herşey işin şakası ben aldığım hediyeden memnunum aslında, günü ters olsada. yanlız bi sorun var o benden daha çok seviyo portmantoyu yaaa :) şimdide kıskançlık krizine giriciiim amaa haaa :)