Salı, Ekim 02, 2007

Brezilya Nakışı ( Brazilian Embroidery )


Yine İsmek 2006 sergisi. Bu sefer Kadıköy sanırım. O kadar zaman oldu ki unuttum, kusuruma bakmayın yayımladığım cicilere bakın :) sorsan espri yaptım :( !!!

Kursların yeni başladığı şu sıralarda bu ciciler, belki kursa gidenlere yada benim gibi -çalıştığı için- kursa gidemeyip evde denemeye kalkışanlara bir fikir olur düşüncesi ile paylaşayım istedim...



Brezilya Nakışını denemeye kalktım evet, gülmek için yayımlasam olurdu ama çok utandım söktüm :) ama olacak, bi gün o da olacak...



İyi güzel deee o ortadan sarkan püskülü nasıl farkedememişim yaa, gitti caanım fotoğraf...

Bir başka açı...



Teknik emek istiyor ama netice çok güzel diiimiii?

6 yorum :

İkisi Bir Arada dedi ki...

ooo nazlı yenge birezilian falan ingilizce durumu yani. iyi iyi ingilizceniş geliştirmen böyle. yine her zamanki gibi çok güzel el işleri hoşçakal.
a.sena

ReNgArEnK ( Nazlı ) dedi ki...

teşekkür ederim A. Sena, eh kör ve topal hatta felçli denecek derecede bi ingilizcem var. idare ediyoruz. ayrıca işleri de beğenmene sevindim.

Dantelci dedi ki...

Nazlcim hepside cok guzeller,ben pek severim brezilya nakisini ama bende senin gibi pek anlamam. Senden rica ediyorum yaptiklarini sokme paylas, o cesaretli yanini cok sevdigim icin her zaman ziyaretcinim, canim sevgilerimle guzel bir hafta dilerim.

nalan dedi ki...

Bu baya zor bir teknik galiba Nazlı ma çok güzel ,bir sürü göz nuru emek yapanların eline sağlık!

Serra dedi ki...

Bence denemek lazim Nazli, hic sokme, kalsin , ilerde bu isi ilerletip yaptiklarinin yaninda bakar gulersin kendin. Ben bir suru yeni teknige sizlerden gorup heves edip cesaretlendim. Ben senin gayretine destek veriyorum taa Kanada'dan. :)

Adsız dedi ki...

bunlar bir harika ellerinize saglık