Cuma, Mayıs 26, 2006

Boyama Fiskos Örtüsü


İşte örtüüüm. Sonunda bitti. Tatil işe yaradı demekki. Aslında boyama işi çoktan bitmişti de kenarının pikosu kalmıştı. Şu son yaptığım tatilde dikiş makinemi açtım. Bi tamir vardı sormayın. Neredeyse 20 gündür tamirle uğraşıyorum. Tam 20 değildir heraldede ben öyle attım işte. Sadece bunlarla uğraşmadım tabii. Bu ara da Serra ( dantel çeyiz ) ve saadet ( fiyonk ) ile buluştuk. Çok keyifli bir gün geçirdik. Saadet biraz bahsetti zaten o yüzden ben devam etmiyorum... O gün gittiğimiz İsmek sergisinde bende çok fotoğraf çektim. Saadet bi kısmını yayınlamış. Bende ilerde onun yayınlamadıklarından yayınlamayı düşünüyorum ( tekerleme gibi oldu ). Aslında o benden daha çok çekti. Ben hafıza kartımın yetersizliğinden fazla çekemedim. Az ama yakından büyük fotolar çektim.Zaten yakın ve büyük çektiğim için kartım yetmedi.. En kısa zamanda 2 GB 'lik bi kart edinmeli...

Lafı fazla uzatmadan yapmış olduğum kumaş boyama ( eserimin kusurlarını gözardı ederek ) fiskosun resimleri ile sizi baş başa bırakıyorum...









Ortası yakın

Çiçekler yakın 1...

Çiçekler yakın 2...

Turuncu çiçek yakın...

Mor çiçek yakın...

Peçete yakın

13 yorum :

saadet dedi ki...

boyaman gerçekten güzel olmuş nazlı. buluşmayı tekrarlamalıyız en kısa zamanda. havva'ya da selamlarımı iletirsin :)

sebboy dedi ki...

renklerharikaolmuş.ellerinize sağlık...

Serra dedi ki...

Civil civil olmus, kiskandirdin beni. :)

Adsız dedi ki...

Nakış gibi olmuş Nazlı eline sağlık,renkler çok hoş...

Beyaz Zambak dedi ki...

Desenin çok sevimli ellerine sağlık. Yine güzel desenler ve uygulamalarını görürüz umarım. Sevgiler.

Rengarenk dantel dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar...

nagice dedi ki...

canım çok cic olmuş.cıvıl cıvıl.ellerinize sağlık..
bu arada ne güzel buluşmuşsunuz özendim valla.bende gelince buluşuruz değil mi?

NAZLICA dedi ki...

Nazlıcığım; Gerçekten elde işlenmiş nakış gibi gözüküyor. İnce iş yapmışsın, rengarenk pek güzel olmuş. Buluşmanız ne kadar iyi olmuş, tekrarını dilerim. Uzaklarda olunca kıskandım desem:)))Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

merhabalar ben havva.sizlere çok önemli bir gerçeği açıklama gereği duydum.o çok beğendiğiniz renkleri cıvıl cıvıl dediğiniz örtü varya aslında o yok:)photoshop programıyla renklendirilmiş ve sizleri kandırmıştır:)))))))))

Adsız dedi ki...

ya ablacım bugun siteni en baştan en sona kadar baktım.ya sen nasıl bir insansın o yorumlarımı okuyupta bana bişi yapmamış olman senin insandan farklı bişi oldugunun kanıtıdır:))sakın sanmaki artık bundan sonra güzel yorumlar yazıcağımı:)ben hala yaşadığıma göre yazmaya devam:)))öptüm ablacım :))))) o çok sevdiğin biricik kardeşin HAVVA :))

Rengarenk dantel dedi ki...

kızım sen belamısın nesin yaa

Rengarenk dantel dedi ki...

kızım sen belamısın nesin yaa

Adsız dedi ki...

selam nasılsın inşallah iyisin dir msn adresini versene senin o herşeyini beyen dimde ondan bana da yapıp gönderirsin diye benim msn adresim dila_berat_55@hotmail.com