Pazartesi, Kasım 03, 2008

Brezilya Nakışı


Yeni bir forum keşfettim, Elişi Dünyası. Resmen hoca talebe ilişkisi ile brezilya nakışı öğretiyorlar. Teşekkürlerimin yetersiz kaldığı hocam Hülya hanım biz öğrenme hevesi içindeki öğrencilerine öğrettiklerinin daha minicik bi kısmı bö örnek. Rokoko ve iğne ardı gibi tekniklerle yaptığım minik örtümün işlem aşamaları aynı forumda ders kısımında mevcut. Üye olup teknikleri inceleyin derim :)



Kenarları için iğne oyası düşünüyorum...



Hülya hanımın emeklerini sergilediği birde blogu var...

6 yorum :

Adsız dedi ki...

çok şık gözüküyor emeklerinize sağlık...
http://elifgulcelem.blogcu.com

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar canım kurdele nakışı mutfaktakımının ortasındaki çiçeğin yapılışını sormuşsunuz sanırım.Karanfil kurdele diye satılıyor tuhafiyecilerde 3 metre alırsanız, 15 er cm kısa kısa kesiyoruz ikiye katlayıp katladığımız kenarından ince teyel alıyoruz.büzdürüp iki ucunu birleştiriyoruz.kullanacağımız yere dikiyoruz,ortasına tohumları için ince kurdele ile tohum işi yapıyoruz bukadar umarım anlatabilmişimdir olmazsa yapılışını resimleyip gönderirim size kolay gelsin arkadaşım herzaman elimden geldiği kadarıyla yardımcı olurum...

NAZLICA dedi ki...

Nazlı harika gözüküyor yaptığın iş. Ebruli, pastel renklerle çok hoş olmuş bayıldım. Form'a gidiyorum ben:)))

Adsız dedi ki...

günlerinin sağlıkla sihhatle geçmesi dileğiyle sevgiler http://sehrazatla.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

canım benim güzel sözlerin için teşekkür ederim senin gibi öğrenmeye hevesli hanımlara birşeyler öğretebildiysem ne mutlu bana

www.hulya57.blogcu.com

aysen dedi ki...

çokk güzeller brezilya nakışına bayılıyorum..
Brezilya Nakıs modelleri arayanlar...