Salı, Ekim 11, 2011

Sonunda Buldum


Birbiriyle mükemmel renk uyumu olan çok canlı renkleri olup çok hoş desenleri olan kırkyama kumaşlarını bakırköyde buldum. İthal üründe var. Teşekkürler SEMİH YENER. Yıllardır biliyordum semih yener mağazısının varlığını fakat hiç kısmet olmamıştı. Kulak rahatsızlığım sayesinde yolum bakırköye düştü. E mefruşat kursuna da başladım biliim buliim istedim. Bide arkadaşlar orada bu aradığın kumaşlardan bulabilirsin dediler. Zaten daha duramazdım. Çok fazla ithal yok ve evet pahalıda ama olsun güzeller. Yerli kumaşlarıda kombine etmişler. desenleri tanıyor fakat okadar çok renginin olduğunu bilmiyordum. Belkide özel yaptırıyolardır. Hem yerlilerde çok güzel....



Üst resimdekiler ithal olanlar. Amerikadan getirttiklerini söylediler. Zaten markadan belli Michael Miller. darısı diğer markalara. :)



Yerli malı yurdun malı da çeşidi biraz arttırmalı...



Tekstil konusunda çok iyi olduğumuzu düşünüyordum. Daha da çok desenler olmalı daha çok üretim. Hazır plastik atolyemi devrediyorum kumaş üreten bi fabrika mı açsam. En süper desenlerin olduğu bi marka, ReNgArEnK!!! Valla neden olmasın :) Yeni ev kuracağım yerde alan çok müsaiiit...



Semih Yener sadece kumaş değil tuhafiye adına yurtdışından bi çok ürünü bünyesinde bulunduran kapsamlı bi hoby market. Bi çok alanda kurslarda var. Ve bi marka dikiş makinesinin satışını ve tanıtımını da yapıyor.



Semih Yener'in bendeki tarifi Yerli SPOTLİGHT. Semih Yenerde gezerken bi gittim geldim Australia'daki spotlight a. Spotlight fotoğrafları için tıklayınız...

4 yorum :

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Kumaş sıkıntısı maalesef hep var. Tekstil cenneti ülkemizde daha çok çeşit, daha çok renk olmalı diye düşünmeden edemiyor insan.

Bu mağaza güzelmiş gerçekten...İstanbul`a yolum düşünce uğrayayım:)

ReNgArEnK dedi ki...

semi çok çok kendimi alamadım olmadım ama napalım yeter şimdilik talebe göre değişirde zaten. acaba minik bi fabrika kurulmazmı hani sadece böyle çıtı pıtılar için. yani binisi minyatürü olmazmı. yaa ben bu nu bi araştırayım. kumaşı hazır alıp sadece baskı yapmak. uuffff..
istanbula gelirsen tanışalım beraber gidelim...
bu arada sen nerede bulunuyorsun?
blogunu bloglines te takip ettiklerime ekledim...

Nihal Erpeden dedi ki...

Merhaba, sevgili Sevda Hanım (bilgeveannesi.blogspot.com), "Dantel Anglez" başlıklı yazınızın linkini vermiş. Güzel blogunuzu o sayede keşfettim. Görülecek, gezilecek çok sayfa var. Tekrar gelip hepsini hatmedeceğim :)
Sevgiler.

neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...

bugün ordaydım bir dolu kumaşla ayrıldım. oraya girince kendimi mabede girmiş gibi hissediyorum. paylaşım için teşekkürler.