Salı, Eylül 20, 2011

Çaydanlık Örtüsü Ve Nihale


Şeyma'nın 2. siparişine ek birde çaydanlık örtüsü ile nihale yaptım.



Yapmayı çok arzu ettiğim fakat fırsat bulamadıklarımdı bu ürünler. İlk deneyimim oldu sanırım güzel de oldu. Elmalı-çilekli kumaş avustralya'dan daha yeni geldi, ayağının tozu ile nihale oluverdi.



Çaydanlık örtüsümü desem çaydanlık ısı koruyucumu desem ne desem? Ben çaydanlık cicisi diyorum, ha işte o leke tutmayan kumaştan yapıldı içindeki astarı pamuklu kumaştandır, arayada elyaf kullandım :)

Sevimli nihalecikte, ithal kumaştan yapıldı alt taraf yerli kumaştır. İçine kalın elyaf koyulmuştur...



Ürün ve ürününün işlemesi yıkamalarda bozulma yapmaz, ürününüzü daha uzun süre kullanabilmek için elde yıkama yada makinede, düşük ısıda, ağartıcı deterjan kullanmadan ve sıktırma yapmadan yıkanması önerilir...

Ürün sipariş üzerine dikilmiştir, isteğiniz doğrultusunda değişiklikler yapılır. Bunun için e-posta aracılığı ile bana ulaşınız.
E-posta adresim: rengarenkdantel@gmail.com

SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ

9 yorum :

DenizasToysJoys dedi ki...

ÇOk güzel ve neşeli. Renkler cıvıl cıvıl!

Elisi Defteri dedi ki...

10marifette gördüm, koştum geldim:)))
çok güzel dikmişsiniz elinize sağlık, kumaşına da bayıldım..

Noblesse dedi ki...

çok cici olmuş, ellerine sağlık.

Rengarenk dantel dedi ki...

teşekkürlerin engüzelleri sizlerin olsuuun :)

dikisdersi dedi ki...

güle güle kullansın ,asteke gitme bir telefon et bence yardımcı olurlar nerede bulabilecegin konusunda yada bloglarda soralım bilen muhakkak vardır ben dar fransız danteliyle ilgilenmedigim için nereden ve nasıl bulurumlada ilgilenmedim ,sana bilgi verebilirim ,10 gün kadar müsade et sana yazarken aklıma geldi:)kimden ögrenebilecegim :)hoşçakal

Rengarenk dantel dedi ki...

10 mu gün bile beklerim :)))

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

bayıldım.. herbiri başka güzel.. ellerinize sağlık..

ulku480 dedi ki...

Yaptığınız her şeyi çok beğendim.ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

çok başarılı KİŞİSEL BLOGGUM tşk