Perşembe, Temmuz 28, 2011

My Garden Mutfak Takımı Bittiiiiii...


Sanırım nisan 2011 den beri bu takım için çalışyorum. Ve sonunda bitti...

Takımın içinde 2 adet biri yedek olmak üzere yuvarlak masa örtüsü, bi kare runner, 12 peçete, 1 önlük ve 2 tutacak var. Havlucuk hediye :)

Tamamı el yapımı, aplike, kurdele, brezilya nakışı gibi karma tekniklerle işlenmiştir...

















Bu veya başka bir takım mutfak önlüğü talebi olanlar, tarafıma e-posta ile ulaşabilirsiniz. Adresim: rengarenkdantel@gmail.com

7 yorum :

Senanın annesi dedi ki...

Çok güzel olmuş eline emeğine sağlık.
My garden tabaklarla çok cici masalar hazırlayacağına eminim :)

Ben bu takımı çok kıskandım :)

Rengarenk dantel dedi ki...

teşekkür ederiiiim :)
Evet Porlnd porselenin bi takımı my garden bende ondan esinlenmerek tabi sahibesinin isteği ile bu takımı hazırladım. sizin gibi düşünüyorum, mümemmel sofralar hazırlayacaktır sahibesi...

Elisi Defteri dedi ki...

Çok güzel olmuş, elinize sağlık. insan kullanmaya kıyamaz bunu:))

Rengarenk dantel dedi ki...

elişi defteri teşekkür ederim :) yorumun sayesinde blogunu keşfettim. mükemmel işler var tümünü gezeceğim artık takipçinim :)

hayal mekan dedi ki...

bayıldım bayıldım bunlara çok marifetlisiniz

Rengarenk dantel dedi ki...

çok teşekkür ederim...
zor olsada keyifli bi çalışmaydı...

Necla Şölen dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş....