Pazartesi, Haziran 27, 2011

Şeyma Ve Saniye


Canım blogum küstünmü bana ? Haklısın güncelliyemedim. Yok walla değişmedim seni Face ye waalla bak :) Sen benim ilk göz ağrımsın, tutamaz senin yerini face mace :P
Blogumun gönlünü aldıktan sonra gelelim asıl konumuzaaa. Epeyce zaman önce konyadan Şeyma ve Saniye adında iki öğrenci ile tanıştım. Tanışmamız Saniye ve Şeyma'nın emeksensinden neredeyse tüm önlüklerimi satın almasıyla başladı :)e-postalarla biz epeyce kaynaştık ve kızlara bi kanım kaynadı ki ama çok sevecenler canım onlarda :) mutlaka istanbula geldiklerinde tanışmak istiyorum :) ama mutlaka...
Aşağıdaki resimdekiler kızlar için hazırladığım ilk siparişler. Beğenmeleri hasebi ile 2. siparişleirnide verdiler, onların resimleri daha sonra gelecek....























SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ

ETSY MY SHOP

5 yorum :

pelin dedi ki...

gerçekten güzel önlükler hazırlamışsınız ellerinize sağlık..
İsmek Kayıtları ibb ismek kursları kayıtları

emiza dedi ki...

Pelin hanıma aynen katılıyorum.tek kelimeyle muhteşem! Ellerinize sağlık ..

Tuhfe dedi ki...

Harikasin :)

Senanın annesi dedi ki...

Çok ciciler :)

Adsız dedi ki...

cok güzel ya bende kadın emek pazarında dikiş işi cıkarıyorum bu önlüklerden mutlaka yapmalıyım teşekkürler
emeğine sağlık