Pazartesi, Ocak 25, 2010

Neredeyse 5 yıl....

5 koca yıla yaklaşmış blogumun yaşı. Şöööyle bi geçmişe gittim bu 5 yılın ocak aylarında neler yapmışım diye...

2005 Nisan ( öncesi yok çünkü nisanda başlamışım bloguma ) En önemli olay yeğenim Esmamın 1. yaş kutlaması. Teyzesi yesin onu...
2006 Ocak linke tıklandığında davul fırın çıksada karşınıza o yıl ocak ayında benim konu aldığım dikiş makinem dikkatimi çekti. Neredeyse emektar diyeceğim yenisinimi alsam artık kesmiyo da :P
2007 Ocak tıkladığınızda çıkan aşkım kurabiyeler aşkımın hediyesiydi. Hala taze :) Haa bide zeynom doğmuştu o yıl ocak ayı
bize göre 28'i gece 23:40 suları onlara göre ise 29'u sabah 08:40 sularında unutmamışımda şubat ayının ilk gününe yazdığımdan çıkmıyor ocak arşivinde...
2008 Ocak tontoşlarım için yazdığım yazıda o günu hatırladım. Zeynep gerçekten çakal tahmin tuttu yani :)
2009 Ocak üşenmeden tontoşlarıma mini mutfak önlüğü dikip yolladım taaaaaaaa australyaya ama annesi bi resim yollayamadı üzerlerinde giyinmiş halleri ile...
2010 Ocak geçen yıl ile bu yıl ocak ayına kadar geçen sürede yazacak çok şey var ama zaman yok. Bazılarını yazdım zaten ama yazamadıklarımda çok. Kısaca şunu yazayım. Annem-Babam kardeşlerim ve eşim ( ve bunlarla çoğalan akrabalarım ) benim herşeyim, Onlarsız ben hiçbirşeyim. Şiir gibi oldu :). Hepsine Allah'tan sağlık ve sıkıntısız günler diliyorum :)..
Geçmiş güzelse hatırlamakta o kadar güzel...
Hayata ve bana dair hatırlamak istediklerim olunca hep dönerim kayıtların olduğu arşivlere, geçmiş acı vermiyorsa sizde deneyin.....

Hiç yorum yok :