Çarşamba, Kasım 05, 2008

Sakallı İp Banyo Paspası


Project Box -1-

Bu sene başında kardeşim Esra Avustralya'dan geldiğinde harıl harıl ip alıp bize saçaklı ( sakallı ) ipten banyo paspası yapmaya koyuldu. Sorsan hemen yapıp bitirecekti. Nihayet anneme niyet mavi renkten başladı. "Esra" dedim, "annemin banyo ne renk" dedim, O da; "kahveeeee" dedi. "eeeee mavi uyacakmı" dedim."ayy eveet olmadı bu şimdi yaaa, ama başladımda" dedi "aa merak etme ziyan olmaz benim banyo mavi meselaa :)" dedim. "hmm iyi neyse bu senin olsun, al yap!" demezmi? "hani sen yapıyodun" dedim "ben anneme başlıyayım" dedi, onuda yarım bıraktı ya bulamadık naaptıysa...

Uzun zaman ortalarda sürünen caanım ipleri toplayıp bana götürdüm. Esra evine döndü neredeyse bi daha gelecek, hala bitiremedinmi demesin diye her akşam iş dönüşü 10 sıra da olsa yapıyordum, nihayet bitti. 10 sıra ona, 1 sıra buna, 3 dolgu diğerine :P tırrlatmazsam iyi. Ne diye topluyomki milletin yarımlarını, benimkiler bana yeter zaten...

Bu arada bu gün Esra yarımlarımdan bahsedince "evet o yarımlarının olduğu kutuyu hatırladım" diyerek benle dalga geçti ( sayende devasaaaa bişe oldu ). Esraaa o gördüğün kutu varyaaa büyüdü koli oldu, adı da artık yarımlarımın kutusu değil 'THE PROJECT BOX' ( proje kutusu ) hıh!!! :):p



Proje kutumdakiler ( Project box ) birer birer bittikçe yayımlayacağım, ilk biten bu oldu. Ha bide lif vardı onu resimleyemedim, ama olsun bitti ya....

14 yorum :

yıldız dedi ki...

merhabalar.project box'un daha devamını heyecanla bekliyorum.ilk ondan çıkan çok güzel olmuş eline sağlık.aşağıdaki nakışlarda çok güzel olmuş.iyi günler ve devamını bekliyorum.

Adsız dedi ki...

ellerine sğlık nazlı abla ben de ablama örmüştüm mavi beyaz güle güle kullan...

NuR dedi ki...

Eline sağlık, çok şık olmuş, güle güle kullan. Ah o yarım işler yok muuuu? 3 boyutlu dekupajla ilgili yapım bilgileri blogumda var görmedin sanırım.
Sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Aman iyi ki bitirmişsin kız, valla pek bi şık olmuş... Benimde yapasın geldi. Şu preject box'tan bidene de bana mı yapsak napsak:))
Bu arada link nerde şekerim? Yorumun altına üstüne, sağına soluna baktım yok. Amuda kaldıracağım yorumu ama utandım yapamadım:))

Serra dedi ki...

Ben project box'in kendisinden degil icinden cikanlardna istiyorum yuzsuzluk edip.:) aslinda o project boxindan benim hakkima dusen bile oldu, sakliyorum surekli seni anarak. :)Benim de var project boxim ama ben yapacaklarim listesi seklinde tutuyorum, baslarsam yarim kalacak diye baslamiyorum. :))))

Rengarenk dantel dedi ki...

Yıldızcım : Allah izin verirse devamı olacak, bana rahat yok onlar bitmeden...

Pelincim : Ya demek ablana örmüşsün. bendede kardeş var 3 kız ama maşallah örelim diyen yok. tersine abla sen ööööör die bile var...

Şennurcum : çok teşekkür ederim beğenmene sevindim. sende bitir bak yarımlarını, aklıma taktın şimdi çokmuuu yardım ediim yapabileceğim bişey olursa :)
çok özür diler,m kesin unutmuşum görmemiş olamam. hatırlattığın için teşekkür ederim...

Ayçacım : beğenmene sevindim. sanırım kendime nasip olmaycek,nişanlı kardeşin müstakbel banyosuda mavi, oraya serilmesi muhtemel. Ne yapiim enişte beyle görüşüp banyoyu kırdırii m :) paspas uğruna hahahha.
sana project box yeterli olmaz tahmiinim ( atıyom tabi nerden bilicem, espri ossun die ) sana project room yapak hatta home :P...
linki sorma unutmuşum yaa. yazdım ama senin yoruma, utanmağın geçer kaldırırsın mazalah die :) derhal yazdım .....

elişi günlüğü : arkadaşım içindekilerle ilgilenmek güzel, bide ben ilgilesem bitecek.. sana düşeen neydi acep bu unutkan arkadaşına bi hatırlatsan. ölmesem merak içersinde ...
binim box seninki gibi olsaaa neler vermezdim. oda varda onu yarımlardan saymıyom...

Serra dedi ki...

Cok guzel bir kutu dusmustu benim payima. Valla o kadar kardessiniz hepiniz bir araya gelseniz biter diye dusunurdum ama senin kardesler abla olman sebebiyle kendi project listelerini de sana mi gonderiyorlar, abla yap diye acaba.

Rengarenk dantel dedi ki...

elisi dünyası : şekerim aynen dediğin gibi. bana yolluyolar yap dieee. kutunu güle güle kullan.
adın ne elişi dünya sı senin ben seni çıkaramadım...

Adsız dedi ki...

nerdeyse madalya takıcam sana bu paspası bitirdinya artık ölsemde gam yemem :DDD bahsettiğin box sende bu tembellik oldugu müddet sürekli büyüyerek box luktan çıkıp başka bi hal alcak:DD ha tabi banada bişiler yapçek olursan belkim yardımlarımı esirgemem senden :)))))) marifetli 10 parmağında 10 marifet kardeşin havva:)

Adsız dedi ki...

Kolay gelsin valla bu arada haber vermemişsin bana diğer blogun bende ekliydi onu sildim şimdi bunu ekliyorum bloguma ok sevgiler

Rengarenk dantel dedi ki...

craft woman : şekerim mercii uğraşıyos işte :) hangisini eklersen ekle. ama en çok güncellenen budur öbüründe bazen bende ümidimi kesiyom bunun sahibi öldümü nedir die :)...

Adsız dedi ki...

havvacim agzina saglik.tembellikten kutucuk box oldu.yakinda bi konteynir halini alir.evet yarim birakip gitmistim ama iyikide birakmisim ne guzel bi is cikmis ortaya.elime koluma saglik nede guzel olmus.kim kullanicaksa gule gule kullansin....esra

Adsız dedi ki...

Sakallı ipe başka ip katılıyormu? katılan ip ne ipi. kaç numara şiş ve haroşa mı düz örgümü tahmini ilmek sayısı varmı... Bende çok yapmak istiyorum ama bunlar hakkında bilgim olmadığı için ziyan ederim diye başlayamıyorum...

yardımlarınızı rica ederim.

Zeynep...

nefise güner dedi ki...

iyi günlerde kullanın çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)