Cuma, Kasım 14, 2008

Başardıımm...


Ortadaki pembe çiçek için tüm sanal alemi ayağa kaldırdım ( beceremeyince ). Demekki çok uğraşmamışım. Örneği aldığım blog Nazar Değmesin07, O'na ve Elişi forumundaki arkadaşlara, ayrıca Ayça Kızılkaya'ya yardımlarından ötürü çok teşekkür ederim.
Örneğin aslı için kalıcı bağlantıya tıklayın...



Bu 3 ayrı yerden aynı sonuç gelince ki zaten site sahibi söyleyince başka bişeyde düşünmedim, en iyi yapan bilir dimi? Hasılı başardım çok kolaymış, 15-20 cm kadar karanfil kurdelesinden kestim. 2 ye katladım ancak bi kenar diğerinin üzerine gelmeyecek şekilde katladım. Kumaşa çiçeği dikeceğim yerden iğnemi çıkardım başladım kurdeleye teğel yapmaya. Teğel bitti. Başlarken ( teğete ) ve biterken kurdele uçlarını kamufle ettimki çirkin durmasın diye. Kumaşa çiçeği dikeceğim yerden çıkımıştım ya, tam yanından geri battım ve teğelimi istediğim oranda büzdüm. Çiçeği iyice sabitledim yerine. Bu kadarcıkmış.



Şimdi bu örnekten Havva'ya mutfak takımı yapacağım. Bu kusurla dolu iş örnek bezi çalışmam oldu. Ama mutfak takımında bunlara mahal vermeyeceğim. Bikere malum marka alacağım ( üstteki çiçeklerden orta daki değilde diğerleri başka marka idi herbi yaprağı bi yere bakıyo sinir bişe ) 2.si çiçekler çok iç içe olmuş acık geniş tutacağım. 3. sü kasnak olmuyosa inat etmeyip kasnak bezi dikeceğim...

Tekrar teşekkür ediyorum başarmamda emeği geçen arkadaşlara. Başka fikirlerde verdiler. İnşallah onlarıda başka projelerde kullanırım.

Project box -2-

Proje demişken Project box'umdan bir biten daha oldu. Bu çok yeniydi aslında, o deli kutuya düşmemesi için elimden geleni yaptım ama düştü kısa sürelide olsa. Zaten ilk bitenlerden oldu :) Kutuda fazla bırakmadığım için kutluyom kendimi :)







Örneği hatırlamışınızdır, ilk Brezilya nakışı örtüm". Sadece kenarlarını piko yapıp sahibine ( kardeş Havva'ya çeyiz için ) hediye ettim. Hediye ettiğimde annesine ( annemize- anacuğuma ) etti, belki ben anneme daha güzelini yapacaktım hıh!. Bi daha avucunu yalarsın Havva...

6 yorum :

nazardeymesin07 dedi ki...

harikasın ellerine emeğine sağlık arkadaşım ilk denemen olmasına rağmen çok güzel başarılar. Deseni bana ait farklı ikinci mutfak takımına başladım ikimizede Allah kolaylıklar versin.

Ayça dedi ki...

Haydi şimdi bütün eller havayaaaa:))) Nazlı'ya kocaman alkış lütffeenn:)) Hayatım şaka bir yana çok güzel olmuş, bravo... Bu arada ben hala giidp o kurdeleden alamadım hala:)) Kocaman öpücükler tatlım...

NAZLICA dedi ki...

Her eve senden bir abla lazım Nazlıcığım. Ellerine sağlık güzel bir buket olmuş. Kardeşin de mutlu evlilikler yapsın dilerim. Öptüm

Adsız dedi ki...

temenniniz için teşekkür ederim nazlıca hanım.ama bence her eve bu abladan bi tane olursa sağlam insan kalmaz yani :))) köleeeee yap mutfak takımımı,pike takımımı.başka yapılcak bişiii olursa sana söylerim yine:DDD

şehrazat dedi ki...

canım doğum günün kutlu olsun rabbim sağlıklı sihhatli daha nice doğum günleri kutlamayı nasip etsin

şehrazat dedi ki...

arkadaşım nakışın bitmişinide foruma eklersen seviniriz görüşmek dileğiyle sevgiler