Çarşamba, Eylül 19, 2007

Tam 1 Ay Oldu...

Nasılda özlemişim blogumuuu, internetiimiii ve msn mi... Şükürler olsun bizi kavuşturana. Tatilde ne mi yaptım ? Tamı tamına, kelimesi kelimesine tembellik :)


Resim buradan alıntıdır...

Yani bööle hastaymışım gibi elimi kaldırmayı canım istemedi. Helede ramazan başlayınca tüm elden ayaktan çıktım ben. 'Kalk' diyom kendime ama kendi kendime sözümü geçiremiyom. 'Tamam kalk sevdiğin bişey yap' 'yok kalsın almiiim' deyip yatıveriyorum geri. Tembellik etmekten son derce sıkılmıştım, ne zaman gelecek bu hammadde diyerek eşimi sıkıştırıyodum. Zavallı o da ' yaa sana nooldu? Sen değilmiydin Allahaşkına kovun beni diyen nooldu hastamısın( bu hastamısın deyişi öyle hal hatır için değil, kafadan hastamısın diye soruyo )'... Adam haklı iş yerine gitsem 'bıktım yaa tatile ihtiyacım var çıkartın beni' diyordum, çıktım gene olmadı. ( çıktım derken hammadde olmadığından tüm atolye kapalıydı, kovulmadım yani ) ... Hani derler ya herşeyin fazlası zarar bana tatil dokundu sanırım :) Sonunda iş başı yaptım geçtiğimiz pazartesi. Gelir gelmez bilgisayarı kurdum ( eve götürüştümde temizlemeye ) aa oda ne internet yok! Yaaa olamaaaaaz! dedim ama olmuştu bile. Biyerde iyide oldu bende bu arada yazıhanecaazımı temizledim ( ben yokken eşim arada uğramış o arada uğraması bile yetmiş maşallah ) bilgisayarımı kurduum, elemanları toparlamak için çırpındım ( fayda vermedi hala uğraşıyom ) bugünde adsl deki sorunu hallettim sabahtan beri de netteyim ( pes yani gerçektenmii? - hee wallaaa ) Ama napiim 1 aydır hasretiz.

Neyse artık döndüm ve Allah bi zeval vermedikçe uzuuunca bi zaman daha buralardayım.

Bitirmeden şunuda belirteyim elim o kadarda boş sayılmaz :). Tatilde en fazla gidebildiğim uzak yer Beykoz oldu. Annemle baharın beraber ektiğimiz mahsulleri topladık. Tatilden öncede fındık toplamaya gitmiştim resimleri var, hepsini FOTOĞRAFLAR bölümünde yayımlayacağım en kısa zamanda :)

3 yorum :

İkisi Bir Arada dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından kaldırıldı.
Serra dedi ki...

Daha da gelmesen kustun blogumu kapatican diyecektim yani. Sen yokken biz de blog dunyasi olarak pek hareketli degildik zaten. Simdi gidip bakicam fotolarina.

İkisi Bir Arada dedi ki...

biraz tembel de olsan seni seviyoruz:) sitene hoşgeldin
ayşesena