Salı, Eylül 04, 2007

Boncuk İşi Örtüler


Uzun zamandır güncelleyemediğim için sitemi takip edenlerden özür diliyorum. İş yerimizi tatil nedeni ile bi süre kapattık. Açılana kadar netten uzak kalıcağım. Arada gittiğim misafirliklerden bazı siteleri ziyaret ediyorum. Güncelleme bu güne nasipmiş. Daha önceden hazırladığım resimleri şimdi yayınlıyorum. Yakında nete kavuşacağım, beni bekleyin anacıım :))



Bir başka açıdan ...



Yukarıdaki örnek Fikirtepe ismek mefruşat eğitmeni Arzu Şimşek'e aittir. Başarılarınızın devamını dilerim...



Yukarıdaki örnek Fikirtepe ismek mefruşat eğitmeni Arzu Şimşek'e aittir. Başarılarınızın devamını dilerim...







Resimler Kadıköy ismek sergisinden. Başka yerlerdende olabilir, artık iyice karıştı biraz unutmuş olabilirim. Ama şundan eminimki İSMEK sergisinden çekilmiştir.

11 yorum :

İkisi Bir Arada dedi ki...

nazli yenge gerçkten uzun zamandır girmiodun. sık sık baktı ama 13ünden beri bişey yazmadın. bu resimlerde çok güzel. ismek sergisinin işlemeleri böyleyse baya meşhur olmalı. neyse sana kolay gelsin.
Ayşe Sena

NAZLICA dedi ki...

Nazlıcığım, boncuk kurdele bütünlüğü çok hoş. Bunların hepsi çeyizliktir. İnsan kullanmaya kıyamaz harikalar. Bekliyoruz anacııımm:))) Özletme, sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhabalar Nazlıcığım,Ben tatiden döndüm ziyaretlerime başladım ama sen tatile çıkmışsın umarım güzel geçer.En kısa zamanda görüşmek dileğiyle hayırlı Ramazanlar dilerim sevgiler Aliye

Tuhfe dedi ki...

Hepsi birbirinden sahane. Yapanlarin, fotograflayanin ellerine saglik. Hayirli Ramazanlar.

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık. bende öğrencilerim için bir blog hazırlıyorum en kısa zamanda sizede yayınlarım

Adsız dedi ki...

bu sayfada bulunan 2. ve 3. boncuk işi benim ismek sergisinden alınmıştır.ismimin yazılmasını rica ederim.teşekkürler.



Fikirtepe ismek mefruşat eğitmeni
Arzu Şimşek

Rengarenk dantel dedi ki...

arzu hanım yorumda belirttiğiiz üzere isminizi yazdım. teşekkür ederim. kimin olduğunu bildiğiniz örnekleriniz varsa lüftfen yazın bizde örneğin altında belirtelim. tekrar teşekkürler ve başarılar...

Adsız dedi ki...

bu modlerle beraber yapılışınıda koysanız internete

Adsız dedi ki...

sevgılı ısmeklıler sız işlerinizin mükemmelmi oldugunu sanıyorsunuz siz gelinde ankara belmek mamak bölgesinin boncuk işlerini görün kendinize gülersiniz

Rengarenk dantel dedi ki...

ismek adına cevaplıyorum..
gösterin görelim. ismekliler kadar açık yüreğinizi :)

Adsız dedi ki...

sevgili ismekliler www.ayselyuksel.blogcu.com'a tıklarsanız çalışmalarımızı görebilirsiniz. bunlar çalışmalarımın bir kısmıdır. devamını gelecek günlerde ekleyeceğim.