Pazartesi, Şubat 19, 2007

Biraz Erken Oldu Ama :)

Yaklaşık bir buçuk ay önce Pembeliler başlığı altında yayımladığım bir örneğin, anlaşılamaması üzerine aldığım bir mail hasebi ile ( amma uzun oldu ) koyuldum şemasını çizmeye ( biraz erken oldu ama çizdim ) Bu güne naasipmiş.

Gelen mail : ( yazdığı güzel övgülerinden - ayrıca çok teşekkür ederim - sonra ki bölüm )

"Sayfanızdaki pembeliler basligi altindaki pembe kenarli kose dantelini yakindan dahi anlasilmiyor daha net bir seması varsa sizden rica edicem.

Bir de incili havlular başliginin altındaki birinci yesil havlunun resmi gayet net ama biraz da anlatsaniz. annemle gectik basina ama cozemiyoruz iste, hic bilen de yok bu ornegi".



Şeklindeydi..


Pembeli örneğin şemasını çizip yayımladım. Buraya ve buraya tıklayıp şemaları, buraya tıklayıp örneğin kendisini görebilirsiniz...

Bu arada İncili havlulardaki yeşil havlununda tarifi Yapım Aşamaları'nda yayımlandı, oradan bakabilirsiniz.

3 yorum :

Serra dedi ki...

Ee nasilmis sema cizmek, kolaymiymis? Cizmeyen bilmez ama modeline gore cok ugrastirdigi da oluyor. Cok sagol, ben de arsive aldim hemen.

NAZLICA dedi ki...

Nazlıcığım pes valla, tebrikler. İncili Havlunun yapım aşamaları süper olmuş.Ben katiyen böyle etap etap anlatamam, hem de hiç kolay bişi değil bu. Ellerine sağlık. Bu arada örgü ile ilgili bana soru sormuştun, kaydırmadan yapılıyor, denedim ama özelliği olmuyor. Dikine çizgiler halinde gidiyor canım.Sevgiler.

NuR dedi ki...

Sevgili Nazlıcığım,
Süpersin valla iyi emek vermişsin. Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal