Perşembe, Mart 23, 2006

Badem Ve Gül Dalı


Bu gün Arkadaşça'ya tıkladığımda çok güzel havlu örnekleri gördüm. Kıskandım mı ne bende arşivimi karıştırıp iki tane buldum. Örnekler biraz demode ama belki farlı alanlarda farklı malzeme ile bir işe yarayabilir....

Badem


  • Yakın


  • Gül Dalı



  • Yakın

  • 5 yorum :

    Serra dedi ki...

    Yok, demode filan degil. Asil begenilen bir model ki uzun zamandir biliniyor desek? Elinize saglik. Havlu kenari olmazsa, carsaf danteli olur, illa bir sey olur,.

    Adsız dedi ki...

    Ellerine saglik.Dantelin hicbir zaman modasi gecmez.Güle güle kullan...

    NuR dedi ki...

    Sevgil Nazlı,
    İkisi de çok hoş modeller, dantelin modası asla geçmez, ellerine sağlık.
    Sevgiyle kal

    Adsız dedi ki...

    Dantelin, kanaviçenin demodesi olmuyor. Bence bunlar gayet güzel.
    Sevgiler,

    Meral dedi ki...

    Merhaba Nazlı
    Danteller çok güzeller ve de görmediğim modeller. Benim havluları da anmışsın burada teşekküler çok naziksin. Yorum yazamamıştım ilk gördüğümde boşken şimdi hemen bi yazayım dedim.Eskisi kadar çok siteleri gezemiyorum kusuruma bakma geç yazdım.