Cuma, Mayıs 20, 2011

Mini Dikiş Kutusu


Her zaman gittiğim bi tuhafiye vardır, oradan aldım bu şirin seyehat dikiş kutusunu. Bayağa dikiş yaparsın makas var sökme aparatı, iğne, çengel iğne... bi kumaş yok :) o kadar yani.
Rengine vuruldum almadan edemedim...



Görünce bizim kızlardan çığlık eşliğinde şöyle bi ses çıkacak " banaadaaaa aaaall, benda isteeeiiiiiiim, ablaaa banada yollasana " gibi...
Bizi tanıyanlara soruyorum sizce hangisini hangisi der?

Doğru cevap;
Esra; abla banada yolla...
Havva; benda istaiiim...
Esin; banada aaall...
Zeynom olsa "vütfennn vütfeeen" diyerek ona lazım olmasada sırf oynamak için onu bana aldırtırdı...
Esmam gözleri kalp kalp olur tüm şirinliği ile " ayyy ne kadar güzel bişey" diyerek kibarca yerine koyar bende bu duruma dayanamaz ona alırdım bu kutudan :)
Candayım olsa henüz konuşamıyo ama eğer bu şey çaydanlık olsaydı ona yapişırdı ve mecburen elinden alamayacağımızdan yine almak zorunda kalırdık, buna bakacağını bile sanmıyorum :)))

3 yorum :

Sena'nın annesi dedi ki...

İsim ve burç adaşın olarak bende isterim :)
Şakada nereden aldığınızı ve fiyatını sizin içinde mahsuru yoksa öğrenebilir miyim?
Çok şirin gerçekten.

Sevgiler...

ReNgArEnK dedi ki...

merhaba adaş...
yollarım tabiya adaş değilmiyiz :)
aldığım yer fatih uğur tuhafiye ve sanırım 7-8 tl civarı :)

seval dedi ki...

gayet uygun fiyatı hemde çok şirin.
Kurdele Nakısı