Pazar, Ekim 10, 2010

Desenli Keçe


Avustralya'da bulundugum sure icersinde bolca kumas ve kece bakindim.Turkiyede bulunmasi kolay olmayan desenli kecelerden aldim Pasajima koyacagim. Talep olursa 10 gun surem var dahada alabilirim...



Kecelerin ebatlari 23 x31 cm 8 adetten olusan bi takim yaptim. simdilik bir adet takim satista, isteyen olursa rengarenkdantel@gmail.com adresime veya yorum kismina yorum birakarak istekte bulunabilir...

SATIN AL
( pasaj su an tatilde, satis -bi aksilik olmazsa en gec 25.10.2010 tarihinde devam edecektir ) PASAJIMDAN SATIŞLAR DEVAM ETMEKTEDİR...

8 yorum :

Unknown dedi ki...

fiyat nasıl??

Rengarenk dantel dedi ki...

SOZENER SIZE EPOSTYA BIRAKTIM

Belgin Pancar AKÇAY dedi ki...

Bana çok güzel bir hediye geldi bende size gönderiyorum.
hediyenizi almak için lütfen blogumu ziyaret edin.
sevgiler.

Unknown dedi ki...

inanın benim için harika olur fiyat nedir 8 adet için ?

takı ve aksesuar dükkanım dedi ki...

fiyT NEDİR Acaba

Rengarenk dantel dedi ki...

merhaba ben artık satmıyorum. alttaki linkten daha fazla seçenek bulacaksınız. takip ettiğim bir sayfadır...

https://www.facebook.com/desenlikeceler?fref=ts

Adsız dedi ki...

çok güzeller istiyorum bende ..ama lütfen en kısa zamanda geri dönün bana.....

Rengarenk dantel dedi ki...

Malesef artik ben satmiyorum cok daha guzellerini facebookta desenli keceler diye aratin hatta belki google da da cikabilir orda cikacaktir karsiniza Satisini yapiyor ve cok cesit var.