Pazartesi, Eylül 13, 2010

Şafak 7


10 + 9 saatlik bi uçuş ve bunların arasında 6 saatlik aktarma için bekleyiş beni bekliyor :) sonra size geliyorum tontoşlarım. Australya'da bayram ilan edilcek o gün :)))))



Esra eminim kendi gelişini böyle beklemedin di mi ?

Türkiye saatine göre 20 eylül 2010 akşamı saat 23:35 uçağı ile gidiyor bi aksilik olmazsa yine türkiye saatine göre 22 eylül 2010 gecesi 00:35 te Australia'dayım. Oranın saatine göre de sabah 07:35 ( sanırım ) ordayım...
Aktarmalarda kaybolmam inşallah. Kötününde ötesinde ingilizcemle bi sonuca ulaşabilirmiyim :P neyse en azından aktarmaya kadar thy ile gidiyorum, hosteslerden birini kafalarım belki. Sonraaaaaa Qantas hava yolları, ayy ben yemekte yiyemem. Bol bol kitap alayım yanıma, dergi felan. Mp3 çalarımı doldurayım tıka basa. Bana kalsa elişimide alırımda nasıl olur uçakta kurdele işi :)))) uçak türbülansa girmiş ben iğnemi yandakinin gözüne batırmışım yok yok olmaz, zaten izin vermezler :)

Yolculukta ve beklemede başka yapabileceğim önerileriniz olursa yorum bölümünde paylaşalım buna ihtiyacım olacak :)
Şimdiden teşekkürler :)

3 yorum :

Unknown dedi ki...

hayırlı yoculuklar.. Çok hoş birşey yolculuğa hazırlanmak.:;)

Serra dedi ki...

Ara beklemelerin eger uzunsa, her havaalaninda mescit bulabilirsin; cok sessiz ve sakin oldugu icin ben orda oturmayi-kitap okumayi tercih ediyorum.
Ben Esra geliyor diye dusunmustum, sen gidiyormussun. Gule guel git gel insallah. bol fotograflar bekliyorum.

Rengarenk dantel dedi ki...

karanfil nakış: teşekkür ederim. gerçekten çok hoş hazırlanmak.

elişi günlüğü: teşekkür ederim tavsiyen üzere orada mescit bulacağıma sevindim. Esranın ilk gelişi felaket heyecan vericiydi soradan alıştık mı ne :P