Çarşamba, Temmuz 21, 2010

Boynuzun Kulağa Geçtiği An


Aslında karşılıklı oldu bu boynuzun kulağa geçmesi. Önce dikişi ben öğrendim Esra'dan. O kız meslek lisesi giyim bölümü mezunu. Mükemmel dikiş yapar ama işine gelirse. Şimdilerde kimden bulaştıysa bi aplike-dikiş vesayre merakı depreşti.
Daha önce aynı önlüklerden tontoşlarıma yapmış Australya'ya yollamıştım. Haaaalen annesi üzerlerindeyken fotoğraflarını çekip yollayacak. Aynısını dikmek daha kolay demekki şu işe bak! Neyse birde mini önlüklerin AU versyonunu görün bakalım beğenecek misiniz...





Hamarat Esra, arkadaşımız ( hem akrabamız ) Melek'in bebişi Arda'ya da bir hediye yaptı...







Bir önlük daha dikmiş Esra, benim çiçek bahçesi adlı modelimi düz renk kumaşa uygulamış. Yakında :)
Esra kim mi? Bilmeyenler için belirtiiiim çok uzaaaaak diyarlardaki ( australia ) kardeş. Kardeşiiimmm benim, yerimi hazırla haaa :) gelince beraber tikiş tikeriz deeemi :)....

2 yorum :

Adsız dedi ki...

ablacim onlugumu blogunda yayinlaman onurlandirdi beni...senin bloguna layik degil ama bisiler yaptim kendimce..yerin coktan hazirr..sadece yerin degil gidicegimiz yerler bile,...zamanda gecmek bilmiyor...su temmuzu bi bitiremedim..canimm ablammm...

Belgin Pancar AKÇAY dedi ki...

çok zevkli