Perşembe, Haziran 03, 2010

O Gemide Bende Olsaydım


Yazmak için geç kaldım ama yinede yazmaktan vazgeçemedim. İçimi azda olsa dökmem gerek...

Yardım filosu İstanbul'dan ayrılırken çok arzu ettim o gemide bende olsaydım diye. Kendim gidemeyince yüreğimi, dualarımı koydum gidenlerin yanına....



An be an takip ediyorum telefonlarımıza mesaj - yüreğimizede ateş - düştüğü andan beri. Yaralılara acil şifalar şehitlerimizede rahmet diliyorum. Selametle gelenlere kocaman kocaman hoşgeldiniz Allah'ın selamı üzerinize olsun diyorum :)

Aşağılıktan da aşağı olan israil, sana diyecek kelime bulamıyorum. Rabbim kötü bütün plan ve düşüncelerinizi kendi üzerinize makus eylesin. Hiç birşey baş edemezse bile imanımız, dualarımız başeder sizinle. ( halkından bu zulme katılmayan şiddetle karşı çıkanlara değil sözüm ) Rabbim herşeyi gören gözetendir, sanmayın bu yaptığınız zulmün karşılıksız kalacağını...

Daha içimden neler geçiyorda onlarıda rabbime arzedeceğim.....

Hiç yorum yok :