Pazartesi, Kasım 24, 2008

İğne Oyası Pike Takımı


Ben bunu bu kadar kısa zamanda bitirdiği için halacaaağzımı tebrik ediyorum sizde edin :)
15 gün oldu-olmadı başladığını görmüştüm, bide cumartesi görürümki bitmiş. Maşallah hala makine gibisin yani haa... Maşallah-maşallah...
Bide aynı hızla iyileşebilsen. Malumunuz halam bi kalp ameliyatı geçirdi. Üzerine 5 kez daha ameliyat oldu yaranın bir türlü kapanmaması hasebi ile. Birde kapandı içerden enfesyon oluştu tekrar açıldı falan çok çile çekti. Şimdi yine aynı şekilde bi operasyon daha gerekebilirmiş, inşallah olmaz - inşallah ilaçların neticesi iyi olur...





Yakından...



Bu arada 4 aydır yoğun bakımda yatan amcam hala aynı çok nadiren arada iyi oluyor, insanları tanıyor ama sonrası çok hasta oluyor konuşamadığından olacak üzülüyor sanırım. Her iki hastamız için dualarınızı bekliyorum...

Katagorilerimden MuTFaK bölümü, yenibir ekmek tarifi ile güncellenmiştir...
Ayriyeten Fotoğraflar bölümüde güncellenmiştir...

9 yorum :

nazardeymesin07 dedi ki...

maşallah arkadaşım mutfak takımı bitti sıra pike takımlarına geldi harikasın ellerine emeklerine sağlık..

Ayça dedi ki...

1- Halacığa çok çok çok çok geçmiş olsun... İnşallah bir daha bıçak altına yatmaz. Kimbilir ne kadar sıkıntı, acı çekiyordur, ne kadar üzülüyordur. Allah acil şifalar versin.
2- Halacağın git benim için yanaklarından öp. Sonra da ellerinden öp ve çok güzel olmuş bu pike takımı dediğimi de...
3- Bir de halacığa sor, bu dantel mi, iğne oyası mı olan şeye bayıldım... Acayip güzel olmuş. Sakın bana hazır deme valla çok hayal kırıklığına uğrarım:)
4- Amcaya da acil şifalar dilerim. Allah ikisinin de yardımcıları olsun.
5- Tamam gene roman gibi yorum yazdım, fazla oldum farkındayım çekiliyorum:)

NAZLICA dedi ki...

Acil Şifalar diliyorum Nazlı her ikisine de canım. Bazen böyle üst üste gelir, allah yardımcınız olsun. Hala'nın marifeti üzerine söylenecek söz yok zaten.Sevgiyle.

Adsız dedi ki...

Bloğunuza bayıldım çok güzel modeller açıklamalar herşey süper.

Halanıza ve amcanıza Cenab-ı Hak tez zamanda şifa versin inşAllah.

NAZLICA dedi ki...

Nazlıcığım, hastalarda bir gelişme varmı? Hepinize sağlıklı ve mutlu bayramlar geçirmenizi dilerim. Sevgiyle

sennur dedi ki...

Allah tüm şifa bekleyenlere yardım etsin, geçmiş olsun. Halacığının ellerine sağlık, harika olmuşlar
Sevgiyle kal

berrin dedi ki...

Selam,
Nerede hasta var ise Allahım inşallah herkese acil şifa versin. Herşeyden önce sağlık.

www.berrince.com

havvaca dedi ki...

Sevgili Blog Arkadaşım,
2009 yılında sağlık ,başarı ve mutluluklar diliyorum….

Çizgi Film dedi ki...

mutlu yıllar