Çarşamba, Haziran 18, 2008

Bu İş Fena Sardı Beni :)


Memnunum bu işin beni fena sarmasından. Çok eğleniyorum, ah bide daha çok vaktim ve istediğim gereçlerim olsa. Türkiyede bulamıyorum bazılarını, belki Australya'dan getirtirim. Onda da bi sorun var, kardeşimle pek görüşemiyorum.



Tamamen el işçiliği bu kart ilk denemem biraz büyük oldu ama hatıra olsun diye kareşime hediye edeceğim. Bide içine yazabileceğim bişey gelse aklıma çok daha iyi olacak yoksa bi değeri yok...



Çok pratikleştirip güzel şeyler yapabilirsem belki az miktarda (50-100 arası) siparişle davetiye veya benzeri kartlar hazırlayabilirim. Ama bunun için daha hazır değilim, ( ben hazırımda malzemem yok bi kısmını sipariş ettim bile )...



Böyle şirin kutucuklar da hazırlarım bunlar malzemeye fazla ihtiyaç duymuyor. Bundan bi saatte 5 tane yaparım herhalde :)
Bu kutucukta çalışma ortamımızdaki tek ablamız içindi...

4 yorum :

Adsız dedi ki...

ablacim bu kartta cok hos olmus,ne istiyosan ben burdan ayarliyim hemen,karsilasamiyoz msnde
su an netteyim ama sen yoksun,msjla bana istediklerini,bye

NuR dedi ki...

Harika olmuş, keyifle yapılan her iş gibi
Sevgiyle kal

yıldız dedi ki...

hayırlı cumalar nazlı hanım.

Adsız dedi ki...

bu kart beniiiiim:D ablam ellerine sağlık gercekten çok guzel olmuş.içine yazamadığın ama sonradn bana yazdığın notuda kenarına iliştirip saklıcam.ve siparişim olabilir sana davetiyemsi :D havva