Salı, Temmuz 10, 2007

Vitray Çalışması

Esin kardeşime süpriz hediyemi verdim, çok beğendi çok sevindi. Bende beğenmesine sevindim. Bitmiş halini çektim fakat bilgisayara indirince resimleri beğenmedim. Bir kez daha çekmem gerek, bunun için bi akşam onlara gitmem gerek. Çok vaktimi almaz sizi daha fazla merakta komam merak etmmeyin. Biçok ilk deneyimim oldu bu süpriz hediye üzerinde. Biraz ipucu vereyim mi? Geçen aplike olduğunu demiştim, azıcıkta elde sap işi nakış, komple dikiş ve sonuçta şeker bi mutfak önlüğü. Veeeeee kendimde umut gördüğüm parça, kep :) evet aşçı kepi diktim. Aynı Oktay Usta keplerinden. Ben yaptım beeen, vallaaaa :) Bu kadar güzel olacağını kendim bile tahmin edemezdim :) tamam tamam övmeyeceğim daha kendimi :( bırakiiimde siz övün değilmi? Ya tamam! gıcıklıkta yapmicam uf suuuuustum...

Mutfak önlüğünü yayımlayana kadar benzer elişleri ile sizi baş başa burakiim. Isınalım değilmi...

İSMEK BEŞİKTAŞ 2006







Yakın ...

Bu arada mutfak önlüğünü dikerken ve işlerken aşamalarını çektim...

4 yorum :

NAZLICA dedi ki...

Nazlıcığım ellerine sağlık, görmeden çok güzel olduklarını tahmin ediyorum. Hadi merakta bırakma lütfen. Sevgiler

Serra dedi ki...

ben gorecem, madem o kadar ovucem bari bir gorseydim.:))

nagice dedi ki...

hepsi birbirinden güzel.bayıldım

Adsız dedi ki...

Selam canım nasılsın? Sıcaklardan pc başına fazla oturamıyorum ama fırsatım oluncada sana ziyarete geliyorum yine güzellikler paylaşmışsın. Sağolasın. Kucak dolusu sevgilerimi bırakıyorum. Aliye