Çarşamba, Haziran 27, 2007

Kardeşe Hediye


Nasıl oldu? Seeen hemde Havva'ya... E hani geçinemiyodunuz :P diyenlere açıklama;
Kesinlikle hiçbir amaç gütmeden bu ciciyi ona hediye ediyorum. Valla bişe istemiyom yaa. Üf biliyom okurken "abla sancılanmada de" diyosun değilmii? İnankim yok bak sende dedin ya, ablayım ben ( ay ağlıycam bunları ben mi yazıyom ). Kardeş başedilemeyecek kadar yaramazda olsa abayım ben :( ( yok bu ben olamam )

Her neyse, sıcaktan yazamıyorum malum havalar felaket ( kımıldamıyorum bile vücutta ısı artışı olmasın diye ) benim iş yeri aslında tüm yaz kapalı olmalı. Niyemi? 2 enjeksiyon makinessi var ve bunlar 80-90 derece ısı ile çalışıyor. Çalıştıran ustayı düşünemiyorum ben bu kadar yanarkene :/ kucağımda geceden buzluğa attığım bi şişe ile akşamın gelmesini bekliyorum. Saat şuan 16:01 ve buzum bitttiiiiii. ( Yarın bi damacana donduracam böyle olmuyor ) Ya ben klima istiyouuuum...



Yine neyse deyip artık konuya geçeyim. Bu örneği yabancı bir sitede gören ben kolay olması hasebi ile yapacaklarım arasına aldım. Bu sıcaklar bastırmadan örneği bitirdim. Geçtiğimiz hafta sonu da minik çiçeklerini yapmaya karar verdim. Baktım bende dilediğim renkte bir ip yok ( hep yeşil renkteler amma severmişim yeşili )"ee ne olacak şimdiii, ayy nasılda konsantre olmuştum" derkeeen aklıma pazardan kurdele işi denemek için aldığım kurdeleler geldi. Küçük kardeş esinle beraber almıştık. O kurdelelerle minik çiçekleri ördüm ve iğne iplik ile dantel örtüye tutturdum. Sonrada ütüledim işte bu kadaar...



Artık Havva hanım ne amaçla kullanmak isterse kullanır. Umarım beğenir :)) "Bu ne bee! Aslına zerre benzemiyo, ben istemem bunu daha güzelini yap" demezse iyi :)



Örneğin aslı...

Şema...
Sıcağın etkisi ile saçmaladıysam affedin beni...
Not: Esin kardeş bekle seninde var hediyen, süpriz ama tamammı?...

5 yorum :

Adsız dedi ki...

bu ne beee daha güzelini yap demicem ama daha güzelini yapabilirsin:)saka bi yana canım ablam ellerine sağlık çok güzel olmuş.senin hakkını zaten hiç bir zaman ödiyemem(şımarma)bigün evim olursa bu nadide parçayı evimin en güzel yerine koyacağımdan emin olabilirsin.sen daha iyi kardeşler layıksın aslında ama idare ediceksin artık:)seni çok seviyorum(ay bunları yazdığıma bende inanamıyorum :Dbirazdaha devam edersem ağlıcam)

NAZLICA dedi ki...

Kardeşinin yorumunu okuyunca güldüm valla Nazlı, ne hoş bir ilişkiniz var. Kız kardeşim olmadığı için bunları tadamadım ben:( örneğin aslı ile birebir yapmışsın sadece çiçeklerin rengi asıl modelde tek renk, sen rengarenk yapmışsın. Malzeme yokluğundan olduğunu tahmin ediyorum. Çok hoş ellerine sağlık. Sıcak diyorsan at kendini buralara:))) Sürekli klima açık sabahtan beri şu an 30 derece oda. Dışarısını ne sen sor ne ben söyleyeyim. Geçer dert etme arkadaşım. Sevgiler

tuhfe dedi ki...

Harikasınız!
Güzel bir hafta sonu diliyorum.

Sevgilerimle.

ReNgArEnK ( Nazlı ) dedi ki...

Havvvaaaaa ! biraz dalga geçer gibi bi yorum olmuş, iyimi anliim kötümü bilemedim. hem nalına hem mıhına vurmuşun ne diiimmmm...

nazlıcım adaşcım gel etme başka işinmi yok ne üzülüon iyikide yokmuş. kardeşinmi var derdin var anacım :)
Örneğin aslı ewet tahmininde doğru bu iş için kullanacağımı bileydim daha çok ve bende tek renk alır yapardım. ama buda adıma uydu değilmi? ReNgArEnK :) ooh oh ne güzel klima ha aaayy. gerçi hamdolsun bugün çok güzel hava. o kadar sıcakların üzerine iyi geldi bu :) geçer değil mi :)

Tuhfecim mercii :) bende aynı dileği yaradandan temenni ediyorum senin için :)

Meral dedi ki...

:-) Nazlıcım saygılar