Çarşamba, Haziran 06, 2007

Geldim İşte

Bi kaç günlüğüne işyerim kapalı idi yani izindeydik topluca. Çok ihtiyacım vardı 1 haftada olsa yetti gibi. Aynı monotonluktan çok sıkılmıştım. Aslında dün geldim işyerine, güncelleme bu güne nasip oldu. Tatilde ne mi yaptım? İki ismek sergisine gittim, daha da giderdim ya fırsat olmadı gerçekten. Akrabalarımı ziyaret ettim. Evde temizlik yaptım azıcık. Son olarakta kendime vakit ayırıp eğlenceli ( bana göre ) vakit geçirdim. Mesela dikiş yaptım. Yarımlarım vardı sökük tamiri gibi onları hallettim. Bende yarım çok. Geçen bi arkadaşın bloguna yorum yazmıştım ( kimdi hatırlamıyorum ) yarımlarla ilgili "bende her katagoride bir yarımlar bölümü var" diye :) bu tatilde dikiş katagorimdeki yarımları epeyce azalttım, sadece yarımlar değiil bide elbise diktim, yaaa. Tam bitmedi ama az kaldı ( Allah'ım daha yeni azalttım yarımları o elbise bu katagorideki yarımlara eklenmesin sakın :(( ooof of! Buna izin vermeyeceğim )...

Haa birde hafta sonu eşimin yeğeni ( küçük görümcemin oğlu ) Mehmet Fatih'in ana okulunun hazırladığı gösteriye katıldık 4, 5 ve 6 yaş gruplarının hazırladıklarını izledik. Çok şeşer oluyorlar yaa... M. Fatih 4. yaş gubuda, 6 yaş grubu ise diploma aldı daha ilk diplomaları darısı diğer diplomalarına. M. Faih'de alacak inşallah :)

Fotoğraflar bölümünde kısada olsa 2 videosu var birazcık tadına bakmanız için :)Tıklayın...

1 yorum :

Dantelci dedi ki...

Merhaba Nazlicim, ne guzeldir o gosteriler, oglusumdan dolayi bilirim , bizimde sevimli bir diplomamiz var oyle, Allah hepimizin evlatlarina basarilarinin ve mutluluklarinin devamini nasip etsin, bizede o guzel gunleri gormeyi.
Sevgiler.