Çarşamba, Şubat 07, 2007

Nevresim Takımı

Kuzen ÇaLıKuŞu'un bitanecik yeğeninin nevresim takımısı bu cici şey. Adı Havva Nur, maşallah zor zanalar geçirdi ama çok iyi büyümüş, dün gördüm msn den. Gülizar ( Havva Nur'un annesi ) iyi bakmış yani. Bu takımıda annesi dikti Havva Nur'un, rengarenk olan kumaş benden tesadüf eseri içindeki pembeden de onun kumaşı varmış, eh elindende geliyo maşallah, güzel bi şey ortaya çıkmış oldu. üstelik 5-6 ytl'ye mal olmuştur ancak. Ben kumaşu 3 ytl'ye almıştım ama çok güzeldi kumaşı. Cici Havva Nur, mışıl mışıl uyu içinde emi :)



Ayrıca diette olduğum şu günlerde ( bi kişi bile benle diet yapmaya tam niyet edemedi yaauw )sitemi güncellemede geciktim. Birazcık diyet şoku oldum sanırı. Ciddi ciddi pazar günü başladım. "10" dedim kendi kendime "10 güncük sık dişini" başaracaksın dedim.

Bugünle beraber ilk 4 günü oldu bak ne kaldıki :(((
Tabi sonra diğer 10 güne niyetleneceğim. Sonra diğer ve diğeri ooooy oy...

Ha ne diyodum, sitemi güncellemkten bahsediyodum. Gördüğünüz üzere ana sayfam ve bakmak isterseniz FOTOĞRAFLARIM ve YEMEK DENEMELERİM de güncellenmiştir.

5 yorum :

NAZLICA dedi ki...

Nazlıcığım, diyet yapmanın ne kadar zor olduğunu biliyorum, yaşlandıkça daha zorlaşıyor. Aslında beslenme düzenini değiştirmemiz lazım. Başarılar diliyorum. İnsanın elinden iş gelirse birçok şey ucuza malolabiliyor. Nevresim de çok hoş olmuş. Havva Nur'a tekrar sağlıklı bir ömür diliyorum. Sevgilerimle,

Serra dedi ki...

Ne cici olmus, nasil dikildiginin tarifini isterim. Azimliyim, ikinci el bir dikis makinas ibulup bu ise giricem. Baktim oluyor, o zamna gelip senin makinani da alicam. :) Bugun cok ac gozluyum, demin de Sennur'un eski mutfak perdesine goz diktimdi. :)

Rengarenk dantel dedi ki...

Nazlıcım güzel dileklerin için çok teşekkürler.
serracım ne edecen benim külüstürü sen daha güzeline layıksın ben sana en iyisinden alırım :)

one ben bir sey dedi ki...

nazlı
nevresim çok şirin cıvıl cıvıl
sevgilerimle

incikboncuk dedi ki...

hi ha ho, aylardır ben de diyet yapıcam güyya, ama bi türlü başlayamadım. Ama tek tesellim kilomu sabitledim sayılır. Sana kolay gelsin :))

nevresim çoook şeker olmuş, iyi günler kullansın, detaylarını bekliyoruz.