Cumartesi, Ocak 06, 2007

Aynı Medot Farlı Renkler ...


Bayram sonrası kendimi anca topladım desemde inanmayın, büyük ölçüde bi uyku problemi başladı bende. Bayram öncesi gece gece iş yaparada 3 de yatarsan, bunu bir hafta tekrarlayıp bayramdada kendini aşarsan olacağı buydu...

Israrla yattım saat 23:00 sıralarında dün gece, ama yok! Sankim bişeyler beni dürtüyo, "yaauw kalk daha saat 03:00 olmadı ki". Bende ona cevaben "e ama ne yapiim bayramda geçti, tv mi seyrediim yani bişey yokki kayda değer, aaah ah şimdi PC olacaktıııı, yok yok ben en kısa zamanda ev için bi tane edinmeliyim" die debelendik durduk. Nasıl uyuduğumu hatırlamıyorum, saat kaçtı onu hiç hatırlamıyorum. Allah'ıım ben napiciim, bi kere daha tutmulştu bu uykusuzluk beni, neler çekmiştim yaauuw!

Neyse bu kadar keyifsiz meseleden sonra sadede geliim. Eklemiş olduğum modeller halam Nadire sultandan. İğne oyası ile bir bütün olmuş şu sıralar, üretiyorda üretiyor. Birbirlerine benzer 3 modelle yakından ve uzaktan çekilmiş fotoğraflarıyla sizi baş başa bırakıyorum....



Uzaktan duruşunu görmek için tıklaa

Bir başka model :



Simli iple olan modelde çok güzel olmuş bence...



Uzaktan görünüşü için, tıklaa

5 yorum :

candayımmm dedi ki...

ya bişi dicem sankim hep aynı örnekleri yayınlıyon sen:)ayıp ayıp bu kadar insan sitene giriyo kandırmaya çalışma kız milleti :)

Unknown dedi ki...

Ah canım. Ben bilirim o uykusuzluk illetini. Sana ivedilikle ıhlamur ve papatya çayı tavsiye ediyorum. Akşam yatmadan bir iki saat evvel . Papatyaya bir kaşık bal atabilirsin. Şeker kullanmadığını biliyom ama bal iyidir. Ayrıca çayı şekersiz ve çok içtiğindende olabilir uykusuzluk. Yada belki bayram heyecanıdır. Bende sıradan olmayacak hergünden önce uykusuzluk çekerim. Mükemmeliyetçilik midir nedir en ince ayrıntısına kadar planlarım ertesi günü. Neyse canım kendine iyi bak. Hasta olma emi. Sen bize lazımsın.

Rengarenk dantel dedi ki...

güzel yorumun için teşekkür ederim ÇALIKUŞU...

ewet bayram gelmeden önce ki uykusuzluğum bayram içindi. temizlik yapıyodum da...

ama düzene soktum sanırım dün 12 de kalkarak :)))

NAZLICA dedi ki...

Nazlıcığım geçici birşeydir bu. Vücut saat gibi, birkaç gün geç yatarsan hemen ona göre programlıyor. Halan yine harikalar yaratmış. Annen için de allah kavuştursun diyorum. Sevgiyle kal canım.

Adsız dedi ki...

cok sey ogrendim