Cuma, Ocak 19, 2007

Aşkım Kurabiye


Hiç bana sormayın. Ben yapmadım. Ah nerdee o beceri bende. Eşim kahvaltım için hediye getirmiş. Özelliklen almış :) Bende " ayyy, yerim ben o kulabişiii " deyip çayımla birlikte dediğimi yaptım....



Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer derler ya, bizde o farklı, benim kalp güzergahım da mide üzerinden gidio. Eşim bilir çok severim kurabiye pasta börek işlerini yemesini. O benim gibi fazla düşkün değil hatta yemek seçer. Mantı sevmeyen biri nadir görülür heralde. Valla ben tabak tabak kase kase yerim o mantıları. Kendimi müstakbel OBEZ olarak görmeye başladığım şu günlerde, bu gidişe bi dur demenin vakti geldi diye düşünüyorum. Sanırım kendi başıma bunu başaramıyacağım. yokmu bi gönüllü yarışalım ama sıkmadan haa. Benim daha önceden çok kolaylıkla uyguladığım bi diyet programım var onu yapacağım. Diyetisyen önerisi. Şöyle bir ay kadar uygulayayım diyorum. Haftada bir yada fırsat buldukçada gelişmelerden haberdar edeyim sizleri. Bu diyeti bırakmamam için bi destek olur hem :) katılan varsa bekliyorum :)....

6 yorum :

Serra dedi ki...

Once bir diyetin icerigini gorsem, yapamayacagim bir seyse seni de bosuna heyecanlandirmayalim.

NAZLICA dedi ki...

Nazlı valla diyet işi iyi de, verdikten sonra çekilen eziyet unutulmasa daha iyi. Zayıflayınca insan kilo verdim diye yemeği hakettiğini sanıp eskisinden çok saldırıyor. Kolay gelsin diyeceğim arkadaşım.Sevgiyle kal.

NuR dedi ki...

Sevgili Nazlıcım,
İştahlı insanlara bayılıyorum, ben yeme özürlüyüm de, yemek yemeği unutanlardanım yav.. Sana afiyet olsun, yarasın canım. Biraz yürüyüş, biraz dikkat ideal kilona kavuşman da yararlı olur sanırım. Kendine fazla dert etme canım
Sevgiyle kal

candayımmm dedi ki...

ablacım canım benim sen umutsuz vakasın:)birebir tanıklık ettiğim bi olayı kısaca anlatayım belki o zaman sizlerde benimle aynı fikirde olursunuz ozaman.her hafta rutin olarak salı akşamları ablama giderim,yine bi salı akşamı ona gitmiştim.oda işten aç geldi benimde karnım açtı,masayı hazırladık ama masada çatal koymaya bile yer kalmadı:)neyse uzatmıyım başladık yemeğe,ablam bi tabak iki tabak derken tam sekiz tabak üstüste dizdi:))bana bişi bırakmadı anlıyacagınız:)))))

aysenceyiz dedi ki...

selam, valla bende çok istiyorum diyet yapmayı. doğumdan sonra fazla kilo veremedim. emzirdiğim içinde iştahım çok. katılmayı çok isterdim doğrusu. ama başarabilirmiyim bilmiyorum. seni yarı yolda bırakabilirim :(

Tuhfe dedi ki...

Hic diyet yapmadim. Yapabilecegimi de sanmiyorum, cok zor gibi. Sana kolayliklar diliyorum.

Sevgiler selamlar.