Çarşamba, Nisan 26, 2006

Bebek Gecelik ve Pijaması


Eşimin mini minnacık bi yeğeni oldu 30 martta. Bende ona bi gecelik-pijama dikmek istegim. Burda dergisinden yararlanarak çıkarttığım kalıp sayesinde kumaşı kestim. Teğelledim, diktim falan, aaaaa o da ne mini minnacık bişey oldu. Bebişi ölçmediğimden ölçüler tutmadıı. Küçük olduğunu bile bile diktim bebişçik kendi oyuncak bebeğine giydirsin dedim...




Bebişçik yani Beyza Nur, biraz yavaş buyüseydi bi ihtimal belki olurduama maşallahı var...




Altta ve üste ayrı ayrı yakın resimleri... İsteyenler olursa kalıpların bulunduğu sayıyı yayınlarım ama işe yaramamyan bi ciciyi kim naapsın.




En kolay pijama dikildi. Pijamadan ( daha büyüğünü tabi ) yine dikmeyi düşünüyorum. Yarımlarımla meşhur olan ben, bu dikiş makinesini alalı yarımlarıma yarımlar kattım maşallah... Artık yeni bişeye başalmıycam bunları bitireceğim diyorum yine dayanamıyorum...

8 yorum :

akçahan dedi ki...

Çok ciciymiş, pijamalar. Bebeğe olmadı demek, biraz tombiş herhalde kendileri. Ellerine sağlık canım.

Rengarenk dantel dedi ki...

bebek tombiş deği ciciler çok küçük mesela pijamanın boyu 20-25 cm kadar. yaa beceriksiz olunca göz kararında tutmuyor...

Adsız dedi ki...

Merhaba
çok güzel dikmişsiniz de üzüldüm küçük olmasına ben kumaşı merak ettim penye değilse eğer nerden aldınız çok güzel bir desen yamacılığında bu derdi var her gördüğüm kumaşa kırkyamada nasıl olur acaba gözü ile bakıyorum istediğiniz örneğin yapılışını da bir ara bloğa eklerim.
Gönül Topcu

nagice dedi ki...

canım harikasın.ellerine sağlık.gül egüle giysin minik prenses..

NAZLICA dedi ki...

Ellerine sağlık çok şirinler. Önemli olan emek vermişsin, mutlaka birşekilde kullanılır. Sevgiler

akçahan dedi ki...

Nazlı e-mail adresim; smnury@yahoo.com.tr
Hoşçakal.

NuR dedi ki...

Sevgili Nazlı,
Çok beğendim, bayıldım. Benim bir bebeğim var, Ayşe; kocaman bir şey, Cem'in patiklerini giydiriyorum ona, olur tabi oyuncak bebek giyer. Eline sağlık.
Sevgiyle kal

manolya dedi ki...

Çok seker olmus, ellerine saglik. Kumasi ben de merak ettim, çocuklar için çok uygun, piti piti desenli. Sayenizde ben de oturacagim makina basina ama kendimi tutuyorum. Biliyorum ki baslarsam benimkilerin de çogu yarim kalacak.
Sevgiler