Çarşamba, Ocak 04, 2006

Yeni Oyuncağım


Gerçi alalı bi kaç ay oluyor ama çok fazla kullanma fırsatım olmadı. Aldığımdan beri 2 masa örtüsünün kenarına kurdaleden kenar geçtim, 1 kırmızı gömlek, 3 etek, bir çanta,Yarım kalan bi pardesü, bir yığın tamir ve şu an dikilmeyi bekleyen kapitoneden dolap içi örtüleri. Bayağı bişeyler yapmışım demekki...



Çok severek almıştım makinemi. Kullanırken hala öyle severek kullanıyorum. Daha çoook işim var onunla :))
Bide ilk iş bi iğnedanlık yapmıştım, dikişte çok lazım olacaktı çünkü. Fakat bi hata yaptım.
Durun anlatiim ; şimdi ilk önce kumaşımı istediğim ölçüde kestim, 4 kenarına dikiş çektim ama azıcık içini dışarı çevirmek için pay bıraktım. Sonra çevirdim ve kenarından yaklaşık 1 cm içerden bi daha dikiş çektim. Veeeee içini pamuk doldurdum ( sorunda burada zaten. Sen git ecza dolabındaki hijyenik pamuğu doldur içine, şişkin-tombiş olsun diyede iiiice tıktım tabi )sonrada açık yerleri diktim. İlk dikişimi yapacağım hemen iğnedanlığımı getirdim yanıma. İğne ile işim bitti iğne danlığa saplıyom düşüyo, saplıyom düşüyo bi daha saplıyom yine düşüyooo. Saplanmıyo. Olamaaaaz ya, ama o benim ilk iğnedanlığımdıııı... Olmadı tabi. Pamuk değilde yerine bir avuç elyaf olsaydı ( aslında aklımada geldi ama sabırsızlık başa bela ) olurdu ama ne çare, saat gecenin bi yarısı, hiç biyerde bulamam. Zaten gündüzde olsa minicik bi iğnedanlık için elyaf almaya çıkarmıydım acaba ( galiba çıkardım ). Keşke azıcık sabredebilseydim de iğne danlığa iğne saplamak için çekiç kullanmak zorunda kalmasaydım :) İyi-kötü şimdilik idare ediyor, napalım bi yenisini dikene kadar ( onu sökemem, o benim ilk göz ağrım ) idare edeceğim ..




Evet minik hikayem buydu işte ~makinemle ilk dikiş maceram~...

14 yorum :

Adsız dedi ki...

Makinani güle güle kullan.Onunla cok güzel isler yaparsin insaallah..

incikboncuk dedi ki...

bi aylık makina ile süper projeler yapmışsın. devamı bekliyoruz, iyi günlerde kullanman dileğiyle

Serra dedi ki...

sabah saba hguldum sayende, sagol. Ustune pul filan isle diyecegim de boyle de olmaz, sen onu makinanin tozunu almak icin kullan en iyisi de kendine acilen bir yeni ignedanlik yap nazlicim.

Rengarenk dantel dedi ki...

N.E.Y HOŞ GELDİN SİTEME. BENDE ÖRGÜ YAPAMIYORUM. HAKLISIN DİKİŞ BİRAZ İNCE İŞ. AMA SEVENE ZEVK VERİYOR SANIRIM...
SERRACIM O KASKATI KATİYLE O TOZ FALANDA ALMAZ :) NAAPCAM BİLMEM YANİ...

nagice dedi ki...

canım ya valla özendim bu makinelerinize.banada babam çeyizime almıştı.her gelin kızın rüyası zetina dikiş makinası :)))
neyse reklam da attık ama benimkide singerdi.öylece durdu.bir ara kendi kendime çin iğnesi filan yaptım yastık
sonra yeni evime taşınırken bir anıdığımıza verdim benim dikişte gönlüm yok diye..

NuR dedi ki...

Sevgili Nazlı,
Makinanıi yi günlerde, sana keyif verecek işlerde kullan inşaallah.
İğnedanlığın rengi harika, üşenme , bir kenarını biraz sök, elyaf doldur dik deermişim...
Sevgiyle kal

manolya dedi ki...

Güle güle kullan, hizli çalismissin. (anneme yaptiklarini okudum,"ooo hamaratmis" dedi).Bayramin kutlu olsun.
Sevgiler

Tuhfe dedi ki...

Iyi bayramlar.

Adsız dedi ki...

O kadar güzel ve şirin anlatmışsınki pc karşısında beni böyle kendi kendime gülerken arkadaşım garip garip baktı bana :)


yeni yılını ve bayramını kutluyorum.

Serpilce dedi ki...

Sevdiklerinizle birlikte mutlu bir bayram geçirmenizi dilerim.
Sevgilerimle

NuR dedi ki...

Sevgili Nazlı,
Huzur dolu, mutlu bayram dileklerimle
Sevgiyle kal.

NAZLICA dedi ki...

Nice mutlu bayramlara, Dikiş maceralarını bekliyorum.Ben de olsam pamuk koyardım, demekki olmuyormuş. Sevgiler

Adsız dedi ki...

Nazlı, dikiş makinan hayırlı uğurlu olsun. Ben de bu aralar bir dikiş makinası almak istiyorum. Seninkinin modeli nedir. Memnun musun? Yoksa bunu değil de keşke öbürünü alsaydım dedin mi hiç? Ben almışken güzel birşey almak istiyorum ama hiç anlamam :)
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

İğnedanlıklara en ideal dolgu malzemesinin saç olduğunu duymuş muydunuz?Eski terziler hep saçla doldururlarmış.Ben yine de elyaf kullanıyorum.