Salı, Ekim 18, 2005

Rengarenk Ve Çıtıpıtı


Bu örnek annemin oda takımı parçası. Neredeyse ben bildim bileli var. O yüzden de bira deforme olmuş. Bence hala güzel bir örnek ama ben yapamazdım doğrusu annem nasıl yapmış bu örneği, sabırlı kadın yani...

Önce çıtıpıtı...






Yakından...

Sonra rengarenk...






Bu havlu benim nişan bohçasına koyduğum havluydu. Örneğini İzmit'teki bi arkadaşımdan almıştım. Çok yıkandığından renkler biraz solmuş. Ama üsteki turuncu bölümde naylon ipten yeni üretilene bakarsanız örneğin güzelliği anlaşılır, berde yakından çekilenlere...



Havlunun ara kısmı yakından...


Havlunun uç kısmı yakından...

8 yorum :

Rengarenk dantel dedi ki...

İki arkadaşım ben yapım aşamasında iken yorum yazışlar ve ben onları düzeltme yaparken silmişim. ama olsun aynı zamanda mail adresime de geldiğinden ( zaten ordan farkettim ) şimdi oradan kopyalayıp yapıştıracağım buraya...

Rahime : " Çok hoş bir örnek güpür gibi duruyor ellerine sağlik " demiş....

Şennur : " İşte bu yüzden motifli örneğe el atmıyorum. Bu çook güzel,iyi de bu nasıl biter?...Örene bravo, hele masa örtüsü gibi büyük bir parçaysa, ne denilebilir ki?..
Sevgiyle kal. " demiş...

ikinizdende özür dilerim arkadaşlar bu hata için...

nagice dedi ki...

sper bir örnek ellerinize sağlık.
nazlıcığım yorumlar nasıl mailinede geliyor.bizede söylermisin..

Rengarenk dantel dedi ki...

hani sitemizi düzenlemek için girdiğimiz şifreli bölüm varya posting, settings, template vs.. o kısımdan settings olanı seç. o kısımdanda comments i tıkla açılan yerin en altında Comment Notification Address yazan yere mail adresini yaz ve save setting de. Bu kadarcık canım kolay gelsin...

NuR dedi ki...

Sevgili Nazlı,
Özürlük bir durum yok ortada, yapa boza bilgisayar kurdu olacağız inşaallah.
Sevgiyle kal.

Serra dedi ki...

Nazli, bu ornekten ben mutfa ktakimi eklemistim. Cok zahmetli bir ornek, hele benim gibi motif diye tembellik edene, arada ip degistirmek hepten zulum olur. Sen masallah, sabirlisin, o yuzden de cok guzel isler cikiyor.
Anneannenin danteli hakikaten sabirlik. Annem de de boyle sabirlik bir ortu var, simdi olsa nerden yapicaz.

Adsız dedi ki...

Nazlı, iki örnekte birbirinden güzel. Annenin de senin de ellerinize sağlık.
Sevgiler,

Tuhfe dedi ki...

Nazlı çıtıpıtının örneğini almış ve çok oyalayıcı geldiği için vazgeçmiştim. Havlu dantelini de ilk kez görüyorum çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

NuR dedi ki...

Nazlıcım, onlar solacaklar ki, biz yeni örneklerin peşine düşeceğiz. Eskimeseler, hediye etmesek, yap yap, nereye kadar?... Çıtıpıtı, hakikaten öyle. Senin de, anneciğinin de ellerinize sağlık. Hep güzel günlerde eskit.
Sevgiyle kal.