Çarşamba, Eylül 21, 2005

Çetrefelli ile Zavallı :)


Bu örnek çekilir gibi değil. Vakti zamanında çok beğenerek yapmıştım şuan bir başkası ütülerse yine beğenirim ama benim ütülememem gerek. Bi kere mutlaka kolalanmalı. Madem bu kadar çetrefelli bu örnek ( yapımı çok basit te kullanımı zor ) neden koydun demeyin, yalnız şiddetli bi tavsiye ile kullanmanızı önerebilirim. Kesinlikle ama kesinle naylon iple yapmalısınız. diğer iple yapmayı aklınızdan hiç geçirmeyin pişman olursunuz :)



Yakından daha güzel.

Bu zavallı tepsi örtüsüde arşivimde bi köşede kalmış. Herkeste var ve bi çok arkadaş benzerleride dahil olmak üzere yayınladı. Bende kusur kalmayayım diye bugün yayınladım.....




Not: Fotoğraflar bölümü güncelleştirilmiştir.

12 yorum :

Meral dedi ki...

Nazlı bu oda takımı dantelini bi dantel dergisinde görmüş ve çok beğenmiştim. Annem elindeki yarımlarını bitir önce deyip başlatmamıştı :-) Her beğendiğimi hemen yapmak istiyorum hala. Şimdi de ev çanta yarımlarıyla doldu.
Tepsi örtüsünü ben de eve seve kullanıyorum arkadaşım hediye etmişti :-) sen de güle güle kullan

Serra dedi ki...

Seni mi kiracagiz, naylon iple yapariz.:)) Ben de de bundan parcalari olan, aralarda da cicek desenli baklavalari olan fiskos var ve naylon iple orulmus. Ben de cok begeniyorum ve su an aklima gelen ne biliyor musun, bir arkadasin masaortusu fiskosu, oda takimi filan ne var ne yoksa bu ornekten ve pamuk ipliktendi. Canim kimbilir nasilk utuluyor. Gule gule kullan. Olsun, utusu zor ama kendisi guzel.

NAZLICA dedi ki...

Çok hoş Nazlı, üşenme sen ütüle. Yaparken onca emek vermişsin bunu da yaparsın. Güle güle kullan.

nagice dedi ki...

ütü ve kola işini sevmiyen gerçekten naylon iple yapsın.bir ütülesin bir daha rahat.
ellerine sağlık ikiside çok şık hele isimler süper

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ nAZLI 9 AY ÖNCE VEFAT EDEN ABLAMIN ARA DANTELİ BU ÖRNEKTENDİ TİRİL TİRİL ÇOK GÜZEL DURUYORDU.GÖRÜNÜŞ GÜZELDİDE ÜTÜLERKEN NE ÇEKTİĞİNİ BİZ BİLMİYORUZ TABİ. ÖRNEĞİ GÖRÜNCE İÇİM BURKULDU ANILARIM TAZELENDİ.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Nazlı aynı örnekten ben de de var. Sanırım birleştirme yerlerindeki model farklı. Sen üşenme ütüle. Örnek çok güzel. Ne güzel de örmüşsün. Ellerine sağlık. Ee ne demişler gülü seven dikenine katlanır.

Adsız dedi ki...

güle seven dikenine katlanıyor..Ütülemesi zor ama daha sonrası çok güzel oluyor

Rengarenk dantel dedi ki...

münevver hanım anılarınızı tazeleyip içinizi acıtmak istemezdim çok yeni vefat etmiş. kendisine allahtan rahmet kalanlara sağlık diliyorum. başınız sağolsun...
bundan böyle en azından sizlerin yorumlarını düşünerek ütülemeye gayret edeceğim.....

Adsız dedi ki...

Cok güzel bir örnek.BU naylon ipi yaratandan Allah razi olsun.Keske daha da önceden aklina gelseydi de bu kadar danteli o iple yapsaydik.Simdikiler sansli olacak hep ceyizleri naylon ipten ütüyede gerek yok

manolya dedi ki...

Bu örnegi ben de çok severim ama böyle bütün parçalara cesaret edemedigimden aralara serpistiriyorum zaman zaman. Seninki çok güzel olmus, ellerine saglik.
Sevgiler.

akçahan dedi ki...

Ben bu örneği çok beğeniyorum.Biz son yıllarda hep polyester ip kullanıyoruz.Tavsiye ederim ben de.(biz derken ben dahil dört kızkardeşiz)

Adsız dedi ki...

ben de katılıyorum naylanla yapılırsa ütü ve kola derdi de olmaz