Salı, Ağustos 30, 2005

10 Küçük Mutluluk


Teşekkürler Serra, beni sobelediğin için :{ Ne yazacağım ben şimdi. Bu gibi durumlarda beni bir heyecan basıyor ne yazacağımıda unutuyorum. Gerçi bu daha kolay, tatildeyken 'the cook next door' için bi kaç arkadaş tarafından sobelenmiştim. Ama cevaplama fırstım olamamıştı. Şimdi 10 küçük mutluluğumu yazayım, daha sonra ( eğer hala yazmamı isterseniz )onuda yazabilirim...


1) Herhangi bir duam kabul olduğunda yada istediğim herhangi bir isteğim gerçekleştiğinde,

2) Esma beni gördüğünde unutmayıp "TEYTE" ( teyze )dediğinde ve bana hıçkırarak güldüğünde,

3) Akşam serininde eşimle beraber dolaşmaya çıktığımda ( ki bu onu çok yorgun olduğu için mutsuz etsede ),

4) Otobüsle uzun yolculuğa çıktığımda,

5) İnsanlar için ufakta olsa bi yardım - bi iyilik yaptığımda ( karşı tarafda mutlu olursa daha mutlu oluyorum ),

6) Denizi en az bir metre mesafeden sesini içime çekerek izlediğimde,

7) Evimi temizlediğimde,

8) Ailemle ve Esra'yla ve tabi Esma'yla her görüştüğümde,

9) Ara sırada olsa yanlız kaldığımda,

10) İnternetimde ve bilgisayarımda vede diji makinemde bi sorun olmadığında, ben çok mutlu oluyorum....

Ben Saadet, Aslı, ve Meral'i sobeliyorum....

2 yorum :

Serra dedi ki...

Nazli, sen de benim aklima gelmeyen ama senin gibi mutlu oldugum seyleri hatirlattin. Sagol yazdiklarin icin. Evet the cook next door icin sobekendin ve biz cevaplari bekliyoruz.:))

saadet dedi ki...

serra gibi bende cevaplarını merakla bekliyorum the cook next door'un.
beni sobelediğin için teşekkür ederim. toparlayabildiğim en kısa zamanda bende yazacağım.