Çarşamba, Mayıs 12, 2010

Gün ve Bal kabağı İğnedanlık


Akrabalar arasında sırf birbirimizi görme adına düzenlediğimiz toplantımız ( gün ) dayı hanımlarındaydı nisan ayında. Bi gece önceden kardeş Esin bana gelmişti. Yazık sene sonu için elbise bakıp duruyor ama bulamamış istediği gibi. Bana "abla ben yine diktireceğim galiba" deyip kumaş için gidebileceğimiz yegaaaane yer olan eminönüne gitme planları yaptık. Sabah erkenden kalkıp kahvaltıdan sonra alel acele çıkıp eminönü yoluna düştük. Esin dedim bide eminönünde bi şarkhan varmış pislikçi ( kendi aramızda bir milyonculara verdiğimiz ad ) cenneti gibiymiş bide ona bakarız dimi dedim ve en ufak bi itiraz görmedim. Gittik şarkhan a, ayy o ne kadar büyük bi çarşı gez gez bitmiyo. Esinle şaştık kaldık satılanlara, geniş bi zamanda sadece bamaya değil bişeylerde almaya gelmeliyiz buraya deyip kumaş bakmak için yollara düştük. Bi kaç yere baktık ve yine herzamanki gibi karca kumaştan almaya karar verdik, yok onun kadar güzel kumaş satan yahuuu...

Neyse kaptırmışız kendimzi eminönünün sihrine saati farketmemişiz. Çalan telefonla aklımız başımıza geliyor ve derhal gideceğimiz yerlere doğru yöneliyoruz...
Veee ben toplantımıza yetiştim şükür. Yengelerim enfes yemekler hazırlamışlardı, Bir kısmının tariflerini alıp uygulamayı ve takipçilerimle paylşmayı planlıyorum tabi...

Gün toplantımızda hediye etmek üzere iğnedanlıklar hazırlamıştım.



Gerçi çocuklar için kaçınılmaz bi oyun gereci oldu ama sonuçta annelerine kaldı...

Yapımı Yapım Aşamaları bölümünde. Kalıcı bağlantı için TıKLa...



Hiç yorum yok :